کد خبر: ۱۶۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

اولویت آموزش‌وپرورش پوشش تحصیلی همه دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: باهدف پوشش کامل استان فارس در امر آموزش، باهدف هماهنگی بیشتر نشست با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باهدف فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم از لحاظ کمی و کیفی در حوزه آموزش برگزار شد.
به گزارش حبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس در نشست مشترک با رئیس و معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه برای برافراشتن پرچم فارس در کشور بسیار تلاش می‌کنیم؛ لذا برنامه‌های متنوعی را تدوین و در حال اجرا داریم، افزود: اولویت ما در آموزش‌وپرورش، کلاس‌های درس و پوشش تحصیلی همه دانش‌آموزان در همه مناطق استان است.

وی اظهار کرد: باتوجه‌به رویکرد جدید سازمان سنجش در بحث تأثیر نمرات امتحان نهایی در کنکور و شرکت دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم در امتحانات نهایی نیازمند برنامه‌ریزی در راستای فراهم‌ساختن زیرساخت‌های کمی و کیفی آموزش‌ها هستیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس افزود: در راستای تأمین نیازها در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، در خصوص پر کردن خلأهای آموزشی دانش‌آموزان، تهیه و تدوین بسته‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه و...، تلاش داریم تا با مساعدت سایر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

اولویت آموزش و پرورش فارس پوشش تحصیلی همه دانش آموزان است

این مقام مسئول تصریح کرد: باهدف پوشش کامل استان فارس در امر آموزش، باهدف هماهنگی بیشتر نشست با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باهدف فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم از لحاظ کمی و کیفی در حوزه آموزش برگزار شد.

عسکری بر بسترسازی مناسب برای حضور قوی دانش‌آموزان در المپیادهای علمی، ورزشی و... تأکید کرد و افزود: باتوجه‌به انتخاب فارس به‌عنوان گذرگاه علمی و فناورانه ایران و جهان نیازمند هماهنگی‌ها در آغاز کار و پیگیر برنامه‌ریزی با مساعدت سایر دستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان