کد خبر: ۱۶۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیرازخبر داد:

آزادسازی ۳۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: ۳۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد تاکنون توسط این ناحیه آزاد شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم در هفته بسیج باهمت بسیجیان و خیرین این ناحیه ۳۰ نفر هم در هفته بسیج آزاد شوند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته بسیج امسال با میلاد عقیله بنی‌هاشم اظهار داشت: بسیج مبتکرانه‌ترین یادگار امام راحل است.

وی با اشاره به اوضاع اخیر مردم مظلوم غزه، تصریح کرد: این جنگ، جنگ اسلام و کفر است و به‌صورت بی‌سابقه مردم و کودکان را می‌کشند. این مسئله در سراسر دنیا بیان شده که رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی مدیریت را ازدست‌داده است.

جعفری با تأکید بر اینکه طوفان الاقصی دستاوردهای مهمی داشته که مهم‌ترین آن، فروریختن هیمنه رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: نفرت جهانی از استکبار، راهپیمایی بی‌سابقه در قلب اروپا و آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و مرگ بر آمریکا و اسرائیل، از دیگر دستاوردهای این حمله است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، با اشاره به هفته بسیج و برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ناحیه گفت: برنامه‌های متنوع و جذابی در این ناحیه برگزار می‌شود.

اجرای یک هزار و ۲۷۴ برنامه در سطح ناحیه بقیه‌الله شیراز در هفته بسیج

وی با اشاره به اینکه از شروع این هفته یعنی ۲۷ آبان‌ماه شاهد برگزاری برنامه‌های متعددی در پایگاه‌ها و محلات بودیم، افزود: ۱۲۷۴ برنامه عمومی پایگاه در سطح ناحیه بقیه الله شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۷ برنامه شاخص حوزه‌ای و ۱۰ برنامه شاخص ناحیه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: محفل انس با قرآن با حضور حمید شاکر نژاد، اختتامیه مسابقات قرآن استان با میزبانی ناحیه بقیه الله، تجلیل از برترین‌های بسیج تخت عنوان جشنواره مالک‌اشتر، نشست الگوی سوم زن با حضور حجت‌الاسلام فخریان، گل‌باران قبور مطهر شهدا در دارالرحمه شیراز به میزبانی این ناحیه، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

جعفری با بیان اینکه برنامه باشکوه اقتدار بسیج در حرم مطهر شاه‌چراغ، افتتاح ۲۰ منزل مرمت شده توسط گروه‌های جهادی این ناحیه، و اردوی جهادی پزشکی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج است، ادامه داد: برگزاری رزمایش جهاد تبیین، نشست پایگاهی و روشنگری بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت، یادواره‌های شهدا در محلات، مسابقات کتاب‌خوانی، اکران فیلم در پایگاه‌های مقاومت، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، میز خدمت با حضور مسئولین استانی در شهرک صنعتی باهدف بررسی مشکلات صنعتگران، جشن تکلیف دختران، عصر جدید دانش‌آموزی، و تجلیل از آمرین به معروف، از پیکر برنامه‌های پیش‌بینی شده این ناحیه در هفته بسیج است.

اجرای ۱۲۷۴ برنامه در سطح ناحیه بقیه‌الله شیراز در هفته بسیج

وی گفت: برنامه‌های این هفته با راهبرد جهاد تبیین و امیدآفرینی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: ۳۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد تاکنون توسط این ناحیه آزاد شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم در هفته بسیج باهمت بسیجیان و خیرین این ناحیه ۳۰ نفر هم در هفته بسیج آزاد شوند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان