کد خبر: ۱۵۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس:

بسیجیان در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی خوش درخشیدند

فرمانده سپاه فجر فارس، گفت: یکی از اقداماتی که سپاه پس از درگیری با کرونا آغاز کرد، توزیع کمک‌های مومنانه بود که این کمک‌ها را در ابعاد مختلف تعریف کردیم و در هر بعدی هم بسیجیان خوش درخشیدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز در جلسه آئین توزیع 13 هزار و 500 بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار خود را بعد از لطف و عنایت پروردگار تبارک و تعالی از مردم و به اتکای به این مردم کسب کرده است .

وی با بیان اینکه در همه ابعاد که جامعه نیاز به کار فراگیر داشته سپاه پیشقدم شده و بسیجیان هم نقش اصلی را بر عهده داشته‌اند، افزود: بسیج امروز در همه ابعاد دارای ظرفیت است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به قابلیتی می‌رساند که بتواند از پس بحران و مشکلات ایجاد شده بر بیاید.
بسیجیان در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی خوش درخشیدند

سردار بوعلی اضافه کرد: یکی از اقداماتی که سپاه پس از درگیری با کرونا آغاز کرد، توزیع کمک‌های مومنانه بوده که این کمک‌ها را در ابعاد مختلف تعریف کردیم و در هر بعدی هم بسیجیان خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه ما بیش از 20 نوع خدمت را تعریف کردیم که کمک مومنانه یکی از انواع خدمات است، تصریح کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، خدمات پزشکی، بسته‌های معیشتی، واکسیناسیون و... از جمله این خدمت‌هاست.

بوعلی تصریح کرد: تا الان به واسطه خیرین که سرمایه‌های استان فارس هستند، توانستیم جایگاه خوبی داشته باشیم به گونه‌ای که در چند موضوع فارس مقام اول را کسب کرده است که نشانه نوع‌دوستی مردمان این سرزمین است که در همه زمینه‌ها توانسته‌اند سنگ تمام بگذارند.

وی ادامه داد: برای امسال هم برنامه‌ریزی هایی انجام شد که بتوانیم در آزادسازی بیش از 170 نفر زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کنیم. همچنین ۵۰۰ جهزیه پس از ماه رمضان توزیع خواهد شد.
 
سردار بوعلی در پایان عنوان کرد: در رابطه با بسته‌های معیشتی در ماه رمضان هدف‌گذاری ما ۱۰۰ هزار بسته به ارزش 100 میلیارد تومان است که در حال توزیع می باشد.

بسیجیان در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی خوش درخشیدند

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان