کد خبر: ۱۶۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس عنوان کرد:

همگرایی اساتید دانشگاه‌ها جهت ارتقای نظام حکمرانی کشور

مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس گفت: هدف از برگزاری نشست جبهه علمی و فرهنگی بسبج اساتید، همگرایی اساتید دانشگاه‌ها برای تشکیل کارگروه‌هایی برای ارتقای نظام حکمرانی کشور عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیل خبری «شیرازه»، علیرضا فارسی نژاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس امروز در اولین نشست سراسری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور که در استان فارس به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست، را همگرایی اساتید دانشگاه‌ها برای تشکیل کارگروه‌هایی جهت ارتقای نظام حکمرانی کشور عنوان کرد.

به گفته وی در این مراسم روسای دانشگاه‌های استان فارس در شهر شیراز و دیگر دانشگاه‌های مادر فارس گرهم جمع شدند.

فارسی نژاد افزود:در این نشست اساتید و سخنرانان حول مسائل مختلف از جمله مسئله غزه، فلسطین، مقاومت و... گفتگو می‌کنند و سپس گزارشی از عملکرد بسیج اساتید در حوزه‌های مختلف به خصوص مطالبه‌گری ارائه خواهند داد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بسیج اساتید به عنوان یک نهاد مطالبه‌گر و نظارتی می‌تواند در ارتقای نظام حکمرانی بسیار کمک کننده باشد، ادامه داد: مقرر گردیده که اساتید گرد هم جمع شوند و در حوزه‌های مختلف کشور آسیب‌شناسی کرده و با بسته‌ها و راه‌کارهایی که ارائه میروسای دانشگاه های استان فارس در شهر شیراز و دیگر دانشگاه های مادر فارس گرهم جمع شدند.@دهند به بهبود وضعیت کشور کمک کنند.

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس در پایان اظهار کرد: ۱۵۰۰ استاد بسیجی از ۳۷ کانون بسیج اساتید استان بطور همزمان در نشست‌های علمی فرهنگی شرکت کردند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان