کد خبر: ۱۶۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
باحضور جانشین فرماندهی سپاه فجر انجام شد؛

افتتاح جشنواره مدرسه عشق در گراش

هفتمین جشنواره مدرسه عشق به مناسبت هفته بسیج در گراش برگزار و از پوستر اثر هنری مستند قاب خاطرات و پلان آخر توسط مسئولین و کارگردانان این آثار هنری رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، به نقل از روابط عمومی حوزه شهید قاسم بهادری گراش، هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در هفتمین جشنواره مدرسه عشق که به مناسبت هفته بسیج در گراش برگزار شد، ضمن تقدیر از صفا و عفاف مردم گراش اظهار کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها در بدو ورود، انسان شمیم محبت، صفا، عفاف و پاکی استشمام می‌نماید که گراش یکی از همین مناطق بود. 

وی با تأکید بر اینکه قدرت نظام اسلامی، مردم هستند و بسیج اسوه و عصاره مردم می‌باشد، به تشکیل بسیج از سوی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: حضرت امام خمینی«ره» به کاری اهتمام فرمود که بنیاد رژیم کفر ۲۵٠٠ ساله شاهنشاهی و وابستگی‌های به شرق و غرب درهم پیچید.

جمالی در ادامه با بیان اینکه قدرت نظام اسلامی مهمات و تسلیحات نبود، اظهار کرد: بلکه وقتی امام خمینی(ره) روحیه ایثار و فداکاری شهیدان صدر انقلاب را دیدند، فرمودند، اگر قرار است انقلاب بدست حضرت صاحب‌الزمان«عج» برسد، باید بگویم بسیج لشکر مخلص خداست.

 جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز تفکر و تئوری حضرت امام از مرزهای جغرافیایی گذشته و انقلاب به دنیا صادر شده است.

 این مقام نظامی با اشاره به این فرموده امام خمینی که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند، گفت: امروز درغزه میبینیم که چگونه تفکر بسیجی ، چهارمین قدرت جهانی را به زانو درآورده؛ امروز در ایران هرروز قله پیشرفتی فتح میکنیم زیرا محور مقاومت درحال تشکیل لشکر جهانی است و امام زمان آنگاه ظهور می‌کند که سپاه همچون مصطفی صدرزاده داشته باشد.

 جمالی در بخشی دیگر از سخنان خود به اغتشاشات سال گذشته و تبعات آن نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اغتشاشات توسط کشورهای بسیاری تغذیه می‌شد و منافقین برهنگی و ولنگاری می‌خواستند گفت: آنها در اندیشه تجزیه ایران همانند اوایل انقلاب در کردستان بودند و سناریوی جمعی با حضور هنرمندان، فوتبالیست‌ها و... ایجاد و امید داشتند نظام را سرنگون کنند؛ اما تفکربسیجی در ظرف ۲۴ ساعت آنها را جمع و به رویاهای کاذبشان خاتمه داد. 

در بخش پایانی این همایش از دو پوستر اثر هنری مستند قاب خاطرات  و پلان آخر  توسط مسئولین و کارگردانان این آثار هنری رونمایی شد.

بخش پایانی این همایش تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، شورای حوزه، معرفی پایگاه‌های مقاومت موفق، معرفی پایگاه مقاومت برتر حوزه شهید بهادری، چهره ماندگار بسیج شهر گراش، نشان مصطفی و تندیس به بسیجیان برگزیده بود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان