کد خبر: ۱۶۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج محرومیت‌زدایی از مستضعفان را وظیفه خود می‌داند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح برنامه‌های این سازمان گفت: بسیج مستضعفین همان گونه که از نامش نیز پیدا است حمایت از محرومان را وظیفه اصلی و اولویت خود می‌داند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آئین افتتاح متمرکز و سراسری پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی کشور که ظهر دوشنبه به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور وی و هیئت همراهش در شیراز برگزار شد گفت: گروه‌های جهادی و بسیجیان بی‌ادعا در خط مقدم جهاد خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تلاش جهت رفع یا کاهش محرومیت از سیمای مستضعفین، آبرسانی به مناطق دوردست، ساخت مسکن برای محرومان، استفاده از ظرفیت خیرین در جهت خدمت به مردم، تأمین جهیزیه، نذر رهایی زندانیان غیرعمد و اشتغال‌زایی در همین راستا است.

در ادامه سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور نیز گفت: بسیج از دل مردم برآمده و اگر بخواهیم برای مردم کار کنیم در بسیج این ظرفیت فراهم است.
فرمانده سپاه فجر فارس نیز با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در استان فارس گفت: زیرسازی و آسفالت ۳ هزار کیلومترمربع، احداث بیش از یک هزار و ۲۰۰ مسکن با همکاری سپاه و مرمت ۷۰۰ واحد مسکونی از جمله این خدمات است.

سردار یدالله بوعلی افزود: آبرسانی به ۴۰ روستا بدون احتساب پروژه‌های قرارگاه امام حسن (ع) فقط در تعامل با فرمانداری‌ها و استفاده از ظرفیت چند هزار گروه جهادی نیز در همین راستا صورت‌گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان