کد خبر: ۱۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار «شیرازه» تأکید کرد:

ضرورت نهادینه‌شدن تفکر بسیجی در جامعه

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بر ضرورت نهادینه‌شدن تفکر بسیجی در جامعه تأکید کرد و گفت: تفکر بسیجی به این مفهوم است که عقل، تدبیر و نیت همه در کنار هم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، قطعاً عظمت، اقتدار و صلابتی که امروزه جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی با آن مواجه است، مدیون رشادت‌ها و ایثارگری و جان‌فشانی‌های بسیجیانی است که بدون هیچ چشمداشتی راه در مسیری گذاشته‌اند که خیر دنیا و عقبی را برایشان به ارمغان می‌آورد.

و این دستاورد شاید به این دلیل باشد که بسیج مختص به یک قشر خاص نیست و شامل طبقات مختلف جامعه است، از طرفی نیز بسیج در جامعه ایران اسلامی ما یک فرهنگ است که کلیه طبقات اجتماع به آن اختصاص دارد.


ضرورت نهادینه‌شدن تفکر بسیجی در جامعه

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار این رسانه بر ضرورت نهادینه‌شدن تفکر بسیجی در جامعه تأکید کرد و گفت: تفکر بسیجی به این مفهوم است که عقل، تدبیر و نیت همه در کنار هم باشد، در بسیاری از حوزه‌ها اگر فقط، بخواهیم بر مبنای عقل عمل کنیم به‌تنهایی به جایی نمی‌رسد.

وی گفت: درحقیقت آن چیزی که در جبهه‌ها داشتیم بسیجیان در کنار کارهای منطبق به عقل که داشتند؛ اما باورشان و علاقه‌شان به اصول و ارزش‌ها باعث شد که اتفاقات خوبی در جریان جنگ رقم بخورد

این مقام مسئول افزود: به برکت بسیج پیشرفت‌های بسیار زیادی در کشور اتفاق افتاده و کشور ما نیز از گزند دشمنان دور بوده است و بسیج از یادگارهای امام خمینی (ره) به‌عنوان شجره طیبه شکل گرفت و ابعاد بسیار زیادی دارد و در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

قادری بیان کرد: امروز اگر در صحنه‌های مختلف تفکر بسیجی را داشته باشیم نتیجه موفقیت‌آمیزی به دست می‌آید همان‌طور که در جنگ بر همین مبنا به پیروزی رسیدیم امروز هم بر اساس خلوص نیت که در تفکر بسیجی خلاصه می‌شود نیز می‌توانیم به پیروزی‌های متعددی برسیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیازمندی همه آحاد جامعه به تفکر بسیجی گفت: برای رسیدن به یک نتیجه خوب و همگانی در جامعه با تفکر بسیجی می‌توان به آن رسید و این تفکر در تمامی عرصه‌ها توانسته است به‌خوبی ظاهر شود.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان