کد خبر: ۱۶۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
مدیر اجرایی نمایش «ستارگان زمینی» خبر داد:

اجرای نمایش ستارگان زمینی در استان فارس

مدیر اجرایی نمایش «ستارگان زمینی» گفت: نمایش بزرگ رزمی، فرهنگی و بصیرتی ستارگان زمینی توسط گروه هنری نورالشهدای استان فارس، شامگاه شنبه در شهر گله‌دار اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، «غلامعباس انصاری» مدیر اجرایی نمایش رزمی، فرهنگی، بصیرتی ستارگان زمینی از اجرای این نمایش در شامگاه شنبه ۱۱ آذر در ساعت ۱۹:۳۰ در شهر گله‌دار خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ تن از هنرمندان بسیجی گروه نورالشهدا در حل برگزاری یادواره ۳۰ شهید بخش گله‌دار شهرستان مهر نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی بیان کرد: قرار است تاریخ حوادث بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص هشت سال دفاع مقدس به‌صورت تئاتر میدانی اجرا شود و در آن صحنه‌هایی از حضور ملت ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

اجرای نمایش ستارگان زمینی در استان فارس

انصاری گفت: امیدواریم با اجرای این نمایش بتوانیم قدمی هر چند ناچیز در جهاد تبیین و انتقال فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به نسل دهه دوم انقلاب برداریم. گروه هنری نورالشهدا بیش از یک دهه است که نمایش رزمی، فرهنگی، بصیرتی ستارگان زمینی در استان‌های فارس و هرمزگان را اجرا کرده و مورد استقبال بسیار خوب مردم شریف و ولایت‌مدار این استان‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان