کد خبر: ۱۶۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
وصیت‌نامه شهید اسمعلی تکمه داشی:

قدرت‌های سلطه‌گر را سرنگون کنید

شهید اسمعلی تکمه‌داشی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «بکوشید تا قدرت‌های سلطه‌گر را یکی پس از دیگری سرنگون کرده و به امید حق حکومت عدل الهی را در تمام نقاط جهان مستقر کنید.»
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید اسمعلی تکمه‌داشی

انا لله و انا الیه راجعون

سلام بر مهدی موعود یاری‌دهنده مستضعفان جهان، درود بر رهبر کبیر انقلاب فرمانده کل قوا ابرمرد تاریخ حضرت امام خمینی عزیز، سلام و درود بر شهدای اسلام.‌ای ملت مسلمان ایران می‌دانید که پس از قرن‌ها انتظار عاقبت حکومت عدل اسلامی در ایران تشکیل شد. اینک آنکه در توان دارید با تمام قدرت ایمان و با پیوستن به ریسمان ناگسستنی الله و با پشتیبانی از روحانیت مبارز و متعهد و به رهبری رهبر عزیزمان امام خمینی که به حق نماینده امام زمان (عج) است بکوشید تا قدرت‌های سلطه‌گر را یکی پس از دیگری سرنگون کرده و به امید حق حکومت عدل الهی را در تمام نقاط جهان مستقر کرده و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را بر قله بلند روی زمین برافرازید؛ انشاءالله.

آرزوی ما همانا آزاد کردن سرزمین‌های اسلامی بخصوص قسمتی از سرزمین ایران و تمام عراق و قدس عزیز و همه و همه است. اکنون که خط سازش با غرب شکست خورده درصدد نابود کردن ضد انقلاب داخلی برآیید و آنان را به مقامات قضائی معرفی کنید. ما تا کی شاهد شهادت عزیزانمان مانند مطهری، مفتح، و شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و دیگر یاران امام به دست بدترین دشمنان خدا که به نام مجاهدین خلق و پیکار و سایر گروه‌های تروریست معروفند باشیم؟‌ای آن‌هایی که دنیاپرستی را پیشه کرده‌اید تا کی می‌خواهید در خواب غفلت به سر ببرید؟ آیا نمی‌خواهید بیدار شوید و حسین زمانتان را در هدفش یاری کنید؟ برخیزید و به یاری محرومان جهان بشتابید؛ و اینک چند دعا

پروردگارا فرج مهدی موعود را هر چه زودتر و نزدیکتر بگردان

پروردگارا اسلام را بر کفار و منافقین پیروز بگردان

پروردگارا امام خمینی این قلب تپنده مسلمین را طول عمر عنایت فرما

پروردگارا رزمندگان اسلام را هر جا هستند یاری و نصرت فرما

پروردگارا از گناهان ما به رحمت خودت بگذر

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/
نظرات بینندگان