کد خبر: ۱۶۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲
وصیت‌نامه شهید حسین قیصری:

در پی هوای نفسانی نباشید

شهید حسین قیصری در وصیت‌نامه خود آورده است:« اين دنيا قابلى ندارد و نبايد به فكر هواهاى نفسانى خود باشيم بلكه بايد كمى هم به فكر آخرت خود بينديشيم زيرا زندگى از آنجا شروع مى‌شود پس چه بهتر كه از اين دنيا دست بكشيم.»
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

 شهيد «حسين قيصری» چهارم شهريور سال ۱۳۴٠ در رودبال شهرستان سپیدان ديده به جهان گشود. چند ماهی از زندگی اش می‌گذشت که مادر را از دست داد. ۷ ساله بود که راهی مدرسه شد. دوران ابتدايی را در روستا با موفقیت پشت سرگذاشت و دوره راهنمایی را تا سال دوم گذراند.

شهريور سال ۱۳۵۸ به خدمت نظام وظيفه در سيرجان و پس از آن در هرمزگان نيروی دريايی مشغول خدمت شد. وی سرانجام ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ به شهادت رسيد. پیکر پاکش دو روز بعد ۱۶ فروردین در زادگاهش تشييع و در مسجد ولی عصر رودبال به خاک سپرده شد.


متن وصیت نامه: جایگاه شهدا در بهشت است

بسم رب الشهداء و الصديقين وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ. با سلام و درود به رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار جمهورى اسلامى ايران و با درود بر ملت شهيدپرور و مردم رودبال و سلام بر شما پدر و مادر عزيزم. اميدوارم كه حالتان خوب و خرم بوده باشيد و از اينكه فرزندتان به جبهه مى‌رود ناراحت نباشيد. دلم مى‌خواهد خوشحال باشيد و ناراحت نشويد. چون ما براى اسلام و قرآن مى جنگيم اگر شهيد شديم جايمان بهشت است.

در پی هواهاى نفسانى نباشيد

و اين دنيا قابلى ندارد و نبايد به فكر هواهاى نفسانى خود باشيم بلكه بايد كمى هم به فكر آخرت خود بينديشيم زيرا زندگى از آنجا شروع مى‌شود پس چه بهتر كه از اين دنيا دست بكشيم و اين امتحانى است كه خداوند از ما مى‌گيرد. باشد كه قبول شويم.

تا آخرين قطره خون

ان شاءالله صدام را سرنگون كنيم. اين صدام بايد بداند كه ما تا آخرين قطره خون خود خواهيم جنگيد و از اسلام دفاع خواهيم كرد و تمام مستكبران را نابود خواهيم كرد و در سراسر جهان گسترش خواهيم داد و من چند وصيت دارم كه برايتان مى نويسم: 

پدر و مادرم و خواهران و برادران اگر من شهيد شدم و به دوست رسيدم برايم گريه نكنيد و خوشحال باشيد زيرا اگر گريه كنيد اين منافقين خوشحال و روح من را آزرده خواهيد كرد.

 از تمام برادران و خواهران رودبال مى‌خواهم كه امام را تنها نگذاريد و دعا كنيد عمر امام تا ظهور حضرت مهدى (عج) ادامه داشته باشد.

دعای کمیل بخوانید

از قوم و خويشان خود مى‌خواهم كه اگر شهيد شدم در شب هاى جمعه برایم دعاى كميل بخوانند و دعا كنيد كه گناهانم آمرزيده شود. دلم مى‌خواهد در تشييع جنازه‌ام كسى گريه نكند تا اين منافقين بفهمند با كشته شدن جوانى دست برنخواهیم داشت تا شاید بيايند و به راه اسلام بگروند. تنها خواهشى كه از شما مردم رودبال دارم اين است كه براى رزمندگان دعا كنيد تا پيروز شوند. از تمامى مردم حزب الله رودبال مى‌خواهم كه رابطه خود را با بسيج و سپاه پاسداران قطع نكنند و داوطلبانه به جبهه ها بروند و سنگرهاى شهيدان را پر كنند.

در جبهه خونین شهر

من سرباز وظيفه حسين قيصرى كه شغل خودم خدمت براى دولت است داوطلبانه به جبهه مى‌روم و اگر شهيد شدم به آرزوى خود رسيدم و اگر شهيد نشدم باز خدمتى به اسلام مى كنم. الآن كه اين وصيت‌نامه را مى‌نويسم در جبهه خونين شهر هستم. والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته- خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار. حسين قيصرى.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان