کد خبر: ۱۶۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
عضو شورای اسلامی شهر شیراز درگفتگو با «شیرازه» مطرح کرد:

جهاد تبیین یک تکلیف برای مردم و مسئولین

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جنگ شناختی یکی از ابزارهای استکبار قدرت‌های جهانی است و به نظر می‌رسد ما باید ظرفیت‌های کشور خود را بشناسیم و در راستای تشریح و ترویج ظرفیت‌ها تلاش کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در دنیای امروز برای انتقال رویدادهای مهم از رسانه استفاده می‌کنند و یا به نوعی رسانه بهترین ابزار جهت تسلط بر اذهان عمومی است اما استکبار جهانی از رسانه به‌عنوان یک ابزار جهت تشویش اذهان عمومی برای کشورهایی که خواهان استقلال هستند، استفاده می‌کند به نوعی که با دروغ پردازی‌های پی‌درپی امپراتوری دروغ رسانه‌ای در جهان را به یدک می‌کشد.

از این رو افسانه خواست خدایی عضو شورای شهر  شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه دشمنان نتوانستند با جنگ تحمیلی و خیلی از روش‌های دیگر بر ما غلبه کند و ما را شکست دهند، افزود: بهترین روش برای خنثی‌کردن امپراتوری دروغ دشمن فعالیت در حوزه رسانه و راهبردهای فرهنگی، تبیین و تشریح است.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف همیشه ناکام مانده‌اند و سعی داشتند که علیه مردم و کشور ما فتنه‌های مختلف را ایجاد کنند که بارها شاهد اقدامات و فتنه‌های دشمن بودیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: راهبرد و روشن‌کردن اقدامات دشمن بسیار کارساز بوده است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردند که جهاد تبیین را انجام دهیم و خطاب به افسران جنگ نرم گفت فعالیت تبیین و تشریح در حوزه رسانه داشته باشیم.

خواست خدایی با بیان اینکه جهاد تبیین، یک تکلیف برای مردم و مسئولین است، تصریح کرد: بصیرت داشتن و شناخت؛ ولی‌امر زمان مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسئله‌ای است که می‌تواند به ما در حوزه جهاد تبیین کمک کند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری پیش‌گام‌تر از ما در موضوعات مختلف هستند و ما در این زمانی که زندگی می‌کنیم باید رهبر انقلاب را بشناسیم و از راهبردها ،تبیین و تشریحی که برای کشور دارند را به‌درستی استفاده کنیم.

خواست خدایی با بیان اینکه هدف دشمن کتمان‌کردن جلوه‌هایی از امید در کشور ایران است و سعی دارد چهره‌ای شکست‌خورده از جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد؛ اما هیچ‌وقت موفق نمی‌شود، بیان کرد: جنگ شناختی یکی از ابزارهای استکبار قدرت‌های جهانی است و به نظر می‌رسد ما باید ظرفیت‌های کشور خود را بشناسیم و در راستای تشریح و ترویج ظرفیت‌ها تلاش کنیم.

عضو شورای شهر شیراز اضافه کرد: پیروی از قرآن و اهل‌بیت (ع) و ادامه و استمرار راه شهدا بزرگ‌ترین راهکار ما است که باید همه مردم داشته باشند.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان