کد خبر: ۱۶۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

ساخت موکب دائمی شاه‌چراغ (ع) در مرز شلمچه

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح مجموعه فرهنگی و موکب احمدبن موسی شاه‌چراغ (ع) در مرز شلمچه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شیراز، غلامرضا غلامی معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: ساخت موکب دائمی شاه‌چراغ (ع) بر اساس مصوبه شورای ششم کلان‌شهر شیراز است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در این آیین با تصریح بر این نکته که ارزش مردم‌داری قابل‌قیاس با هیچ‌چیزی نیست، گفت: مردم‌داری مهم‌تر از مسئولیت است.

غلامی ادامه داد: این موکب با شش سوله در رویکردها و کاربری‌های متفاوت در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع ساخته خواهد شد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز عنوان کرد: همچنین این موکب موجب بهره‌مندی در برگزاری اردوهای راهیان نور می‌شود.

ساخت موکب دائمی شاه‌چراغ (ع) در مرز شلمچه

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با منطقه آزاد اروند دراین‌خصوص منعقدشده است، تأکید کرد: موارد و ضوابط قانونی در اجرای این پروژه رعایت و از سویی دیگر انتظار همراهی مسئولان استان خوزستان داریم.

غلامی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا این موکب یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات شود، زیرا موکب احمد بن موسی (ع) یک موکب خاص است که در کنار خدمات فرهنگی و مذهبی، خدمات شهری هم ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان