کد خبر: ۱۶۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۶ دی ۱۴۰۲
نماینده ولی‌فقیه در فارس؛

ایستادگی نیروهای پلیس در فتنه‌های اخیر سبب حفظ دین و نظام شد

نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: عزیزان مجموعه انتظامی برای حفظ دین ضربه خوردند و شهید شدند؛ ولی درعین‌حال باز هم پای‌کار ایستاده‌اند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در فارس در پنجمین یادواره ۵۵ شهید یگان ویژه استان فارس که در شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهدای گران‌قدر فراجا گفت: اگر ایستادگی و مقاومت کارکنان انتظامی در مواجهه با فتنه‌های سال‌های اخیر دشمنان نبود، دینمان را از دست می‌دادیم.

نماینده ولی‌فقیه در فارس ادامه داد: عزیزان مجموعه انتظامی برای حفظ دین ضربه خوردند و شهید شدند؛ ولی درعین‌حال باز هم پای‌کار ایستاده‌اند.

آیت‌الله دژکام با اشاره به یکی از بیانات سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی با عنوان جمهوری اسلامی ایران حرم است، گفت: امروز ۱۱ عزیز مجموعه انتظامی در شهرستان راسک تکه‌تکه شدند تا دین و حرم اهل‌بیت (ع) حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه شما عزیزان فراجا و شهدای گران‌قدر این مجموعه پای دین ایستاده‌اید، تصریح کرد: شهدای عزیز کسانی هستند که جان را با همه عزیز بودنش دادند تا دین را حفظ کنند.


انتهای پیام/

منبع: مهر
نظرات بینندگان