کد خبر: ۱۶۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۷ دی ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از تأمین ۲۰۰ واگن برای مترو شیراز تا تأمین پوشش اینترنت عشایری در فارس

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

برخورد شدید مأموران انتظامی زرین‌دشت با خودروهای شوتی
 فرمانده انتظامی زرین‌دشت از توقیف ۱۵ دستگاه خودرو شوتی در این شهرستان خبر داد وی با بیان اینکه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که رانندگان در زمینه انتقال کالاهای قاچاق به شهرها و استان‌های دیگر به‌صورت ویژه فعالیت دارند، دراین‌خصوص هر ۱۵ نفر راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

از تأمین ۲۰۰ واگن برای مترو شیراز تا تأمین پوشش اینترنت عشایری در فارس

ثبت ۱۶ اثر منقول فرهنگی تاریخی شیراز در فهرست آثار ملی 
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: ۱۶ اثر منقول فرهنگی تاریخی شهر شیراز در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

مؤسسه ISC رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور را در شاخص ثبت اختراع اعلام کرد.
 دانشگاه شیراز رتبه چهارم را در این رده‌بندی کسب کرده است. این پروانه‌های ثبت اختراع بین‌المللی دانشگاه‌های جامع در بازه زمانی ۱۳۹۹- ۱۳۹۷ (۲۰۲۰-۲۰۱۸) است.

مسیرهای اتصال شیراز به پنج استان کشور به بزرگراه تبدیل می‌شود .
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: طی امسال و سال آینده، مسیرهای اتصال و دسترسی کلان‌شهر شیراز به‌عنوان مرکز استان فارس به پنج استان کشور از راه اصلی به بزرگراه تبدیل خواهد شد.

ایستادگی نیروهای پلیس در فتنه‌های اخیر سبب حفظ دین و نظام شد.
 نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: عزیزان مجموعه انتظامی برای حفظ دین ضربه خوردند و شهید شدند؛ ولی درعین‌حال باز هم پای‌کار ایستاده‌اند.

یک خبر از ورزش فارس

شکست نماینده فارس در لیگ برتر
 بسکتبال کشور تیم لیموندیس فارس در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور در خانه به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان رفت که در پایان نماینده بسکتبال اصفهان توانست پیروز این دیدار باشد.

قیمت مرغ در فارس ارزان‌تر از کشور است 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: مرغ اگر در کشور گران است استان فارس هم بخشی از کشور بوده و در استان فارس وضعیت بهتر از استان‌های دیگر کشور است و ما تلاش می‌کنیم که بازار استان دچار کمبود مرغ نشود.

یک هشدار جدی درباره آب

مردم در چنگ دلالان آب گرفتار نشوند.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: پرداخت قبض آب فقط باید از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت، انجام شود و مردم مراقب باشند به دام واسطه‌ها نیفتند.

دستگیری کلاهبردار ۲ هزارمیلیاردی 
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۲ برادر کلاهبردار با شگرد فروش خودروهای لوکس از شهروندان شهرستان کوه‌چنار استان فارس خبر داد.

تأمین ۲۰۰ واگن برای مترو کلان‌شهر شیراز در اولویت قرار گرفته است
 مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تلاش ما بر تقویت منابع مالی و ارزی، انعقاد قرارداد جدید از محل تهاتر نفت برای توسعه ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی بوده و در تلاش برای تأمین ۲۰۰ واگن قطار شهری شیراز خواهیم بود.

فعالان فضای مجازی افسران سنگر کمین نظام اسلامی هستند 
جانشین سپاه فجر استان فارس فعالین فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در این سنگر قرار می‌گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی‌ناپذیری در خود را نمایان کنند.

پیگیری امور در دولت سیزدهم با یک گفتمان سه‌ضلعی
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: دولت سیزدهم تلاش کرده در یک گفتمان سه‌ضلعی (مردم‌گرایی، برخورد با فساد و عدالت‌طلبی) کار خود را در حوزه‌های مختلف پیگیری کند که متأسفانه به این گفتمان در رده‌های میانی به‌خوبی پرداخته نشده است.

از تأمین ۲۰۰ واگن برای مترو شیراز تا تأمین پوشش اینترنت عشایری در فارس

تأمین پوشش اینترنت عشایری به‌صورت پایلوت
 مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از انتخاب استان فارس به‌عنوان استان پایلوت کشوری در راستای اجرای پروژه تأمین پوشش اینترنت عشایری خبر داد.

۲۴۸ واحد مسکن مهر باقیمانده صدرا با منابع صندوق ملی مسکن به اتمام می‌رسد. 
مدیرعامل شهر جدید صدرا (واقع در استان فارس) از برنامه تکمیل ۲۴۸ واحد مسکن مهر صدرا که هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در دولت سیزدهم خبر داد.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

برچسب ها: گزارش ، بسته خبری ، شیرازه
نظرات بینندگان