کد خبر: ۱۶۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۱ دی ۱۴۰۲
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

روایت به موقع مورد توجه پلیس فارس باشد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: روایتگری اول، به‌موقع و مناسب در هر موضوع اجتماعی بسیار مهم است و معاونت اجتماعی باید در این مسیر خوب و به‌موقع عمل کند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فارس، سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: اگر معاونت اجتماعی در مأموریت‌های مختلف پلیسی به نحو احسن به وظایف خود عمل کند، به‌تبع آن حضور فیزیکی پلیس در جامعه کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت در یک جامعه بسیار مهم هستند، گفت: اقدامات معاونت اجتماعی باعث بالابردن احساس امنیت در جامعه می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به قدرت رسانه‌ها، تصریح کرد: روایتگری اول، به‌موقع و مناسب در هر موضوع اجتماعی بسیار مهم است و معاونت اجتماعی باید در این مسیر خوب و به‌موقع عمل کند.

ملک‌زاده با بیان اینکه پلیس به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه است، گفت: اقدامات معاونت اجتماعی باید به‌گونه‌ای باشد که از تبدیل‌شدن مسائل اجتماعی و فرهنگی به موضوعات امنیتی در جامعه خودداری شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: معاونت اجتماعی به‌عنوان سخنگوی پلیس، باید عملکرد، اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت را به‌خوبی در جامعه ارائه دهد.

روایت به موقع مورد توجه پلیس فارس باشد

 حمید افرامن سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس نیز در ادامه، عمده‌ترین برنامه‌های خود را تعامل با ادارات و سازمان‌های متولی امنیت و احساس امنیت و هم‌افزایی با آنان، پیگیری و انجام اقدامات اثربخش فرهنگی و اجتماعی باهدف پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه، افزایش منزلت اجتماعی پلیس و پیگیری برنامه‌های اثربخش باهدف تحقق پلیس جامعه‌محور عنوان کرد.

در این مراسم طی حکمی «حمید افرامن» به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس معرفی و منصوب و با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌های «کاووس محمدی» در مدت‌زمان تصدی‌گری این پُست، تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان