کد خبر: ۱۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۳ دی ۱۴۰۲
یادداشت؛

مکتب حاج‌قاسم را پاس بداریم

مکتب سردار دل‌ها و محبوب دل رهبر فرزانه انقلاب و همه مظلومان عالم مکتبی پربار و سرشار از مهر و عشق و جاودانگی است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سپهبد شهیدحاج‌قاسم سلیمانی بزرگ مجاهد راه مقاومت و مدافع وطن را مکتبی است پربار که اگر به‌دقت به عمق معانی و مفاهیم سخنان و درس‌گفتارهای دلنشینش پی ببریم و راه ناشناخته او را به‌درستی طی کرده و او را به‌خوبی بشناسیم و مکتب پربار آن فقید سعید به‌سوی حق پرواز کرده را واکاوی کنیم به‌خوبی عظمت کار و اقدامات سترگ او، همراهان، هم‌رزمانش و یارانش در دفاع از جغرافیای ایران و حمایت همه‌جانبه از ملت شریفمان، پاسداری از ارزش‌های الهی و تأمین امنیت ملی و منطقه‌ای او که خود به‌تنهایی یک لشکر بود را متوجه می‌شویم.

 مقام معظم رهبری چه زیبا درباره این چهره نامدار معاصر و قهرمان پایداری بزرگ کشورمان می‌فرمایند: " جهاد او جهاد بزرگی بود و خداوند شهادت او را نیز شهادت بزرگی قرارداد." به‌راستی که شهید سلیمانی بزرگ‌مرد جهاد با نفس و پیکار با نامردمی‌ها بود.

 حاج قاسم اگر چه شهید راه خداست اما هنوز پس از شهادتش دشمنانش از او حساب می‌برند؛ زیرا او تا بوده و هست کارها، تلاش‌ها و اقداماتش نیز تأثیرگذار بوده و هست. 

راه سلیمانی در امتداد راه بزرگ آزاده جهان حضرت حسین بن علی (ع) و یاران باوفای اوست. امثال سلیمانی‌ها و ابومهدی مهندس‌ها، موسوی‌ها، اسکندری‌ها و دیگر فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت که به ندای الهی در دفاع از مظلومان عالم بپا خواستند انسان‌های عادی نبوده‌اند؛ بلکه بزرگانی فوق‌العاده و عجیب بوده‌اند، زیرا کارها و اقدامات آنان بزرگ و عجیب و خارق‌العاده بوده و هست.

 اینک در چهارمین سالگرد شهادت سپهبدسلیمانی هنوز داغ او بر دل‌های عاشقانش هست و راز سربه‌مهر شهادت او و عوامل دخیل در شهادت این سرباز فداکار اسلام و ایران روزی برملا و فاش خواهد شد و تمامی جنایت‌کاران از جمله ترامپ قمارباز و همه کسانی که به هر نحو و به هر میزانی در شهادت سردار محبوب دل‌ها دخیل و سهیم بوده‌اند به دست فرزندان رشید و بلیغ ایران به سزای اعمالشان خواهند رسید.

 تأثیرات وجودی شهید سلیمانی تنها در زمینه ایثار و شهادت نیست؛ بلکه راه سلیمانی راهی معنوی و اقدامات او در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و....است. 

مکتب حاج‌قاسم را پاس بداریم

مکتب سردار دل‌ها و محبوب دل رهبر فرزانه انقلاب و دیگر دلسوزان نظام، مکتبی پربار و سرشار از مهر و عشق و جاودانگی است.

حاج قاسم محور وحدت امت اسلام و ناجی اقوام مظلوم عرب و عجم و شیعیان و اهل‌تسنن ساکن در خاورمیانه بود و تا او بود اسرائیل در انزوا بود و اگر امروز اسرائیلی‌ها زمین‌گیر از جهاد نیروهای مقاومت و حماس و...هستند محصول مجاهدات سلیمانی و سربازان تربیت‌یافته اوست. 

سران مزدور عرب و دست‌نشاندگان پلید رژیم خوار و درمانده صهیونیستی خوب می‌دانند تا او بود قدرت عرض‌اندام برای ایران نداشتند گرچه به فضل و کرم الهی به یمن وجود حزب‌الله و امثال باقر سلیمانی‌ها هیچ دشمن کوچک و حقیری توان مقابله با کشور بزرگ و ملت عظیمی همچون ایران را ندارد و ایران پر است از سرلشکر سلیمانی‌ها. درباره او که رجعتش ضربه‌ای سنگین به کشور و نظام اسلامی بود و دل‌های دوستدارانش از غم هجران او تا به ابد خون و غمگین است باید کتاب‌ها نوشت، مقالات فراوان به نگارش درآورد و اشعار و سوگ‌سروده‌های مفصل در رثایش منتشر و منعکس نمود. 

باشد که فرزندان عزیز وطن و دلدادگان طریق مقدس و منور شهدا در تداوم خط سرخ‌رنگ و مکتب پربارش کار و تولید و تلاش در راه عمران و آبادانی را از سر گیرند و تا خودکفایی کامل وطن و قطع دست بیگانه از جان و مال و ناموس مسلمین از پای ننشینند. مأموریت امروز جهادگران راه حق و آزادی و مدافعان وطن عزیز پاسداشت مقام والای شهدای راه آزادسازی قدس شریف از چنگال ددمنشان صهیونیسم کودک کش باید باشد و نگذارند طومار درهم‌پیچیده دیکتاتورهای معدوم و منفور منطقه همچون صدام تکریتی و...دگر باز گردد و داعشی‌ها، سلفی‌ها، تکفیری‌ها و جیش الشیطانی‌ها و... که به‌واسطه رزم بی‌امان امثال شهید سلیمانی‌ها تارومار و آواره در گورستان‌های تاریخ معاصر شدند دگربار باز گردند و دستشان به کشتار بی‌گناهان عالم آلوده گردد. 

سالروز شهادت جان‌سوز سرباز ولایی وطن و قهرمان ملی شهید سپهبد سلیمانی و یار همراهش شهید ابومهدی مهندس و هم‌رزمانشان را به عموم ملت اسلام به‌ویژه مردم شریف و قدرشناس ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

نویسنده:سید محی‌الدین حسینی، فعال رسانه


انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان