کد خبر: ۱۶۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۶ دی ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه بوانات در گفتگو با «شیرازه»:

استکبار با استثمار کشورهای ضعیف غنیمت مردم خود را فراهم کند

فرمانده سپاه ناحیه بوانات گفت: استکبار می‌خواهد با استثمار کشورهای ضعیف ولی غنی ازلحاظ انرژی و معادن، آسایش مردم خود را فراهم کند و برایش مهم نیست که خون هزاران بی‌گناه بر زمین بریزد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اردشیر بابایی فرمانده سپاه ناحیه بوانات در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری بیان کرد: مرد میدان بودن یعنی اینکه ایشان از اول جنگ در میدان حضور داشت این حضور بیش از ۴۰ سال طول کشید و در سخت‌ترین میدان‌ها همیشه با شجاعت پیروزمندانه خارج شد این میدان‌ها صرفاً نظامی نبود؛ بلکه سیاست و اقتصاد را هم منتفع می‌کرد و نتیجه آن سربلندی جمهوری اسلامی بوده است.

وی گفت:مردم هم این مسائل را می‌دیدند و این فداکاری را ارج نهادند که نمود آن و در مراسم تشیع ایشان بارز و آشکار بود.

فرمانده سپاه ناحیه بوانات با اشاره به نقش شهید سلیمانی در جهان افزود:استکبار می‌خواهد با استثمار کشورهای ضعیف ولی غنی ازلحاظ انرژی و معادن، آسایش مردم خود را فراهم کند و برایش مهم نیست که خون هزاران بی‌گناه بر زمین بریزد، انقلاب ما به کشورهای ضعیف نشان داد که می‌توان دست چپاول این جباران را کوتاه کرد و نتیجه آن خروج امریکا و هم‌پیمانانش از منطقه و در نتیجه آرامش منطقه و سربلندی سیاسی اقتصادی جمهوری اسلامی است که نقش بی‌بدیل حاج‌قاسم سلیمانی کاملاً آشکاراست.

بابایی اخلاق‌مداری از خصیصه‌های یک رزمنده مسلمان دانست و افزود:حاج‌قاسم همه نمونه بارز یک رزمنده باتدبیر و بااخلاق بود. رفتارش با رزمندگان و خانواده شهدا و کودکان و فرزندان شهدا کاملاً مشخص است حتی در جبهه مقاومت زمانی که یکی از بسیجیان به شهادت می‌رسید و ایشان حتی چند لحظه‌ای با شخصیتش آشنا شده بود در فراق او گریه می‌کرد.

وی در پایان گفت:حضور حاج‌قاسم در جبهه و جنگ ۸ساله در فرماندهی لشکر ثارالله همیشه پیروزی‌های بزرگ را در پی داشت و بعد از آن هم در شرق کشور باعث امنیت و ازبین‌بردن محورهای شرارت و سرکردگان گروه‌های معاند و هدیه امنیت به مردم بود و در سوریه و عراق و حتی بوسنی‌هرزگوین دست تروریست‌ها را از تعرض به همه مسلمانان بلکه همه جهان کوتاه کرد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان