کد خبر: ۱۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۷ دی ۱۴۰۲
یادداشت/

برای پیشگیری از ترور، تروریست‌های بالقوه مجازی را دریابید!

تروریست پدیده شومی است که همواره دامن این کشور را گرفته و مردم را به خاک و خون می‌کشد، یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اطلاعاتی مبارزه با این عامل کشتار مردمان است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، این عوامل به‌ظاهر کسانی هستند که اسلحه در دست گرفته یا با مواد منفجره، باعث کشته‌شدن زنان، کودکان و مردمان بی‌دفاع می‌شوند، اما همه تروریست‌ها این‌گونه نیستند کسانی هستند که بالقوه تروریست بوده و هم اکنون در فضای مجازی حضور فعال و آشکاری دارند.

این تروریست‌های مجازی حتی خطرناک‌تر از تروریست‌های بالفعلی هستند که در کوچه و خیابان به روی مردم گلوله شلیک می‌کنند، ازاین‌رو باید با آنان بیش از دیگران مقابله کرد، زیرا در وهله نخست امنیت روانی را مختل کرده، دوم باعث تأیید و تشویق تروریست‌ها شده و در نهایت زمینه مناسبی برای جذب دستگاه‌های اطلاعاتی به استفاده از آنان برای کشتار مردم هستند.

این برخورد امر عجیبی نبوده و در همه جهان خصوصاً کشورهای غربی به‌شدت در حال انجام است، زیرا نمی‌توان با امنیت و آسایش مردم با مسامحه برخورد کرده و آنان که در کشته‌شدن هم‌وطنان خود به ولوله و شادی می‌پردازند را رها کرد و در آینده که فرصت در اختیارشان قرار می‌گیرد، شاهد خطرات میدانی اینان بود.

اکنون که جریانات مردمی و فعالان سایبری انقلابی به شناسایی و معرفی این تروریست‌های مجازی پرداخته‌اند، لازم است که نهادهای امنیتی و قضایی به یاری این افراد آمده و ضمن برخورد با افراد مشکل‌دار، با ارائه گزارش اقدامات خویش، سبب امتداد فعالیت جریان انقلابی فعال در فضای مجازی شوند.

نویسنده: سید محسن هاشمی،تحلیلگر سیاسی و فعال رسانه

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان