کد خبر: ۱۶۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس خبر داد:

پیشرفت پروژه‌های عمرانی مطلوب است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در بازدید از سه پروژه عمرانی سازمان گفت: خوشبختانه به‌واسطه روحیه جهادی و تلاش کارکنان این مجموعه پروژه‌های عمرانی پیشرفت فیزیکی قابل‌قبولی را دارند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،سیدعلی نصیری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس امروز ۳ بهمن‌ماه گفت: سه پروژه آسایشگاه جنت، آسایشگاه سلمان و ساختمان مدیریت بحران استانداری فارس که جامعه هدف آن ارائه خدمات به جانبازان، ایثارگران و کارکنان استانداری است، طی هشت ماه گذشته تا کنون روند اجرایی مطلوب را داشته‌اند.

وی افزود: مرتفع کردن نیاز و خواسته‌های شهروندان، شهرداری‌ها و ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف در راستای کسب رضایت جامعه هدف است که باعث ارتقا کیفیت زندگی در آن شهر و استان می‌شود .

پیشرفت پروژه های عمرانی مطلوب است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در ادامه اظهار کرد: پروژه آسایشگاه روانپزشکی جانبازان جنت در دوطبقه با اسکلت فلزی، پیچ‌ومهره با سقف عرشه فولادی که در حال حاضر نما و تأسیساتی به اتمام رسیده و در حال انجام کاشی بدنه و کف است .

همچنین آسایشگاه جانبازان سلمان فارسی در دوطبقه با اسکلت بتنی است که در حال اجرای سرامیک بدنه است، و ساختمان مدیریت بحران استانداری فارس با مساحت تقریبی ۲ هزار مترمربع در حال ساخت است .

مدیرعامل سازمان با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه‌ها بدون توقف پیش می‌رود، اضافه کرد: با وجود تمام مسائل و مشکلات موجود همچون نبود بودجه نگذاشتیم پروژه‌های عمرانی متوقف شوند و خدا را شاکریم که با تلاش بخش عمرانی توانسته‌ایم پروژه‌ها را ساماندهی کنیم.

انتهای خبر/
نظرات بینندگان