کد خبر: ۱۶۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس خبر داد:

اعزام یک هزار معلم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: یک هزار معلم استان فارسی به اردوی راهیان نور و پیشرفت در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل روابط‌عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس ایمان ایمانی‌فر رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس در آئین اعزام یک هزار معلم از سراسر استان فارس که در اقدامی هماهنگ و با رمز مقدس یا علی ابن ابی‌طالب از ۱۴ نقطه استان به اردوی راهیان نور و پیشرفت در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند گفت: این کاروان بزرگ‌ترین کاروان اعزام معلمان کشور به اردوی راهیان نور و پیشرفت محسوب می‌شود.

وی گفت: رمز آغاز این اقدام بزرگ فرهنگی در استان توسط سرهنگ هاشم جمالی؛ جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس اعلام شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس با اشاره به اینکه این کاروان مشتمل بر ۲۳ دستگاه اتوبوس است گفت: ۹ دستگاه اتوبوس متعلق به معلمان آقا و مابقی نیز ویژه بانوان فرهنگی است.

این مقام مسئول گفت: یادواره شهدای معلم استان فارس که پیش یادواره همایش بزرگ امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس نیز است در روز دوم این اردو در خرمشهر با حضور مسئولین کشوری و استانی و معلمان شرکت‌کننده در این اردو برگزار می‌شود.

اعزام یک هزار معلم استان فارسی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

ایمانی‌فر گفت: بیش از چهارهزار و ۲۱۲ شهید معلم و دانش‌آموز در استان فارس وجود دارند که این آمار قریب به یک‌سوم شهدای استان فارس را تشکیل می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: بازدید از منطقه عملیاتی علقمه، هویزه و چزابه و حضور در معراج شهدای اهواز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این اردو است.

ایمانی‌فر با اشاره به اینکه بخشی از هزینه‌های این اردو برعهده خود معلمان شرکت‌کننده است گفت: معلمان استقبال چشمگیری از این اردو داشتند به‌نحوی‌که بلافاصله پس از اعلام آغاز ثبت‌نام، تقریباً ظرفیت‌تکمیل شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: این دومین اعزام معلمان به اردوهای راهیان نور و پیشرفت در سال جاری است و ان‌شاءالله کاروان‌های بعدی معلمان هم در هفته‌های آینده به این اردوها اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/
برچسب ها: شیراز ، معلم ، دانش آموز
نظرات بینندگان