کد خبر: ۱۶۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

برگزاری محفل انس با قرآن در بوانات

محفل انس با قرآن با حضور استاد شاکرنژاد قاری بین‌المللی در شهرستان بوانات برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی سپاه ناحیه بوانات، به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی حمید شاکرنژاد در حسینیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوزدانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بوانات گفت: تقارن این محفل با دهه فجر و جشن انقلاب این مطلب را گوشزد می‌کند که برگزاری این جلسات بزرگ قرآنی، اعتکاف، جشن‌ها و روضه‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام به برکت این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نظامی که امام خمینی ره پایه‌گذاری کردند و مردان و زنان باایمان ایران حمایت و پیروی نمودند. 

 وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید: یا أَییُهَا الَّذینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَی الْمُؤْمِنینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الْکافِرینَ یُجاهِدُونَ فی سَبیلِ اللهِ وَ لا یَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ ذلِکَ فَضْلُ اللهِ یُؤْتیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللهُ واسِعٌ عَلیمٌ «۵۴ سوره مائده»
طبق روایتی از نبی مکرم صلی‌الله علیه و آله این قوم هم‌وطنان حضرت سلمان، ما ایرانی‌ها هستیم. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بوانات بیان کرد:شاهد این روایت، تاریخ است که در طول ۱۴ قرن تنها حکومتی که شعار و اهداف آن اسلام ناب محمدی باشد و تنها حکومت شیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است. البته ما در زمینه عدالت اسلامی و جامعه اسلامی نواقصی داریم؛ اما به لطف خدا در این مسیر حرکت می‌کنیم. 

جوزدانی گفت:عدالت‌خواهی و حمایت از مظلومان و مستضعفان که امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه پایه‌گذاری نمودند امروز آثارش در جهان مشاهده می‌شود.

حجت‌الاسلام جوزدانی در ادامه گفت این امانت و نظام مقدس را امام و شهدا به دست ما سپردند. ما در این شرایط خاص جهانی، منطقه‌ای و داخلی کشور که چشم مستضعفان جهان به ما است باید هوشیار باشیم و در این زمان برای عمل به آیه [تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی) و همچنین آیه (اِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصّالحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدّاً]، با مشارکت حداکثری و دعوت دیگران به مشارکت در انتخابات در حفظ این امانت الهی بکوشیم و ان‌شاءالله پرچم این انقلاب و نظام اسلامی را به دستان بابرکت امام‌زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف بدهیم.

 گفتنی است در ادامه استاد شاکرنژاد به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان