کد خبر: ۱۶۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
وصیت‌نامه شهید غلام‌حسین کیانی:

غیر از پیشرفت اسلام هیچ نمی‌خواهیم.

شهید غلام‌حسین کیانی در وصیت‌نامه خود می‌گوید: ما پیروان امام خمینی (ره) فقط بندگان خدایم و دیگر در برابر هیچ قدرتی تسلیم نخواهیم شد و در آن هنگام هیچ آرزوی نداریم غیر از لقاءالله و غیر از پیشرفت اسلام هیچ نمی‌خواهیم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد،شهید غلام‌حسین کیانی در خانواده‌ای متوسط رشد کرد و پس از سپری‌شدن سربازی به روستایی قادرآباد رفته و در آنجا مشغول به کار شد که پس از مدتی درهمان روستا ازدواج کرده و به تهران رفت. 

در تهران به شغل کارگری در کارخانه روی آورد پس از شروع جنگ به فرمان امام خمینی ایشان به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و بارها مجروح شده و به خانه بازگشت؛ ولی مجدد به جبهه رفت ولی دفعه آخر ایشان از ناحیه شکم شد ید دچار جراحت شده بودد ولی با اینکه به‌محض باز کردن بخیه‌ها به جبهه رفت در تاریخ ۲۴/۳/۶۷ در حین تدارکات برای عملیات مرصاد در شاخ شمیران به شهادت رسید.

وصیت‌نامه: 

آرزو عزم دارم که نمیرم تا هنگامی‌که دشمن را به لرزه بیندازم تا بفهمد اسلام راستی فقط در پیروی از خط امام خمینی (ره) است و هنگامی‌که دشمنان اسلام دیدند که اسلام قوی‌تر از آن است که آنان تصور می‌کردند و هنگامی که ثابت کردیم ما پیروان امام خمینی (ره) فقط بندگان خدایم و دیگر در برابر هیچ قدرتی تسلیم نخواهیم شد و در آن هنگام هیچ آرزوی نداریم غیر از لقاءالله و غیر از پیشرفت اسلام هیچ نمی‌خواهیم. 

باید عصیان‌کننده‌ها در برابر حق را سر جای خود ینشانیم و به قول امام اگر پیروز شدیم اسلام پیروز است و اگر شهید شدیم چه‌بهتر باز هم پیروزیم. 

خدایا سرمای عمرم را یاریم ده تا در راه اسلام به پایان برسانم توفیقی عطا کن که موضعی بگیرم که موجب خشنودی تو و آمرزش گناهانم باشد و پیرو راه آن شهیدانی باشیم که به عشق تو حیات جاوید در زیر نوای حق و پرچم هدایت قد می استوار داشته که به دشمن پشت ننموده وبی تزلزل جام گوارای شهادت را نوشیده است.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان