کد خبر: ۱۶۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی عشایری در فارس

مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر ۱۶ پروژه بزرگ عشایری با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی امور عشایر استان فارس،  عبدالحمید کریمی مدیرکل امور عشایر استان فارس اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل کارگروه روستایی و عشایری بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی باید در این فرصت مناسب دستاوردهای خود را در ارائه خدمات به مردم، اطلاع‌رسانی کرد که براین‌اساس جوامع هدف خدمت‌گزاری را در جریان تمام طرح‌هایی که در جهت رفاه حال آن‌ها صورت پذیرفته قرار دهیم.


وی افزود: این اداره کل در ایام دهه فجر برنامه‌های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است که مهم‌ترین آن‌ها افتتاح و بهره‌برداری از ۱۶ پروژه بزرگ عشایری از جمله سه پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان جهت استفاده ۱۰۶۵ خانوار عشایری است.


مدیرکل امور عشایر استان فارس اضافه کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا، گل‌باران و غبارروبی قبور مطهر شهدا و حضور یکپارچه عشایر استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

 

افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی عشایری در فارس


کریمی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در راستای بهره‌مندی عشایر از پروژه‌های عمرانی مصوب در سریع‌ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: از میان ۱۶ پروژه بزرگ یاد شده سه پروژه خط انتقال برق و تجهیز چاه دورگ دهنو در شهرستان رستم، احداث ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب شرب به منطقه عشایر دهویه شهرستان فیروزآباد و احداث مخزن ذخیره آب شرب ۳۰۰ مترمکعبی جهت تأمین آب شرب کانون اسکان ایل سالار فراشبند با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و بهره‌مندی ۴۴۰ خانوار از آب شرب، به‌عنوان پروژه‌های شاخص عشایری است.


وی در پایان تصریح کرد: مجموع اعتبارات افتتاح سایر پروژه‌های عمرانی عشایری با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان است که ۶۲۵ خانوار عشایری از این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان