کد خبر: ۱۶۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
رئیس شورای شهر استهبان در گفتگو با «شیرازه»:

مردم افراد صالح و متعهد را راهی مجلس کنند

رئیس شورای شهر استهبان گفت: باید به امانت‌داری و صداقت در رفتار، عملکرد و وام‌دار نبودن کاندیداها به اصحاب قدرت، ثروت نظر کرد تا بتوانیم شخص صالح را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمدحسن بااشتیاق رئیس شورای شهر استهبان در خصوص اهمیت حضور انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات حقی نیست که بتوان از آن صرف‌نظر کرد؛ بلکه چون هر فردی در مورد رشد و پیشرفت جامعه مسئول است پس هر چه پرشورتر باشد نظارت جمعی را افزایش می‌دهد.


وی با اشاره به دلیل نفرت دشمنان از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: چون دشمنان می‌دانند فضای مشارکت، فرصت برای کاهش تعارضات اجتماعی را فراهم می‌کند و فرصت احساس نیاز به یکدیگر و افزایش هماهنگی و بهره‌وری پیدا می‌شود. 


رئیس شورای شهر استهبان ضمن اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات به همراه انتخاب اصلح دو شاخصه مهم است که باید در نظر گرفته شود، در خصوص ثمره این نگاه گفت: مردم باتوجه‌به سوابق و توانمندی‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی صالح و متعهد را باید راهی مجلس کنند و این محقق نمی‌شود مگر اینکه مردم بادقت بیشتر جدا از هرگونه مسائل حاشیه‌ای به برنامه‌های کاندیداها دقت داشته و شخص اصلح را انتخاب نمایند.


محمدحسن بااشتیاق راه رسیدن به انتخاب درست را این‌گونه بیان کرد: باید به امانت‌داری و صداقت در رفتار، عملکرد و وام‌دار نبودنشان به اصحاب قدرت و ثروت نظر کرد تا بتوانیم شخص صالح را انتخاب کنیم.


وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت دشمن درصدد تشویش اذهان ملت ایران اسلامی جهت مشارکت کم در انتخابات گفت: بی‌توجهی به سخنان دشمنان در راستای تنویر اذهان عمومی و ارائه خدمات این نظام و مسئولان به مردم باعث کم‌رنگ‌شدن فشارهای دشمنان داخلی و خارجی خواهد شد.


این مقام مسئول گفت: مردم ما در این ۴۵ سال با حضور پرشور در انتخابات، مراسم‌های ملی و مذهبی ثابت کردند که همواره شور و اشتیاق داشته و نظام، انقلاب و رهبر عزیز را دوست دارند. 


وی در پایان ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه خطاب به مردم و منتخبین افزود: از مردم فهیم می‌خواهم با حضور حداکثری در انتخابات مشتی بر دهان یاوه‌گویان زده و به مسئولین انگیزه دهند تا بیشتر و بهتر خدمت کنند و از نمایندگانی که در مجلس انتخاب می‌شوند می‌خواهم به خدمت و منافع محرومان نگاه بیشتری داشته باشند و همواره خود را وقف مردم نمایند.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان