کد خبر: ۱۶۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
وصیت‌نامه شهید نعمت‌الله زارعیان جهرمی:

ایران را از دست جنایت‌کاران محافظت کنید

شهید نعمت‌الله زارعیان جهرمی در وصیت‌نامه خود آورده است: من از ملت شریف ایران می‌خواهم که این کشور اسلامی ایران را از دست جنایت‌کاران حفظ کنند و نگذارند که دیگر حتی یک‌قدم به جلو بیایند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد،شهید نعمت‌الله زارعیان جهرمی در ۲۹ شهریور سال ۱۳۴۳ در جهرم در خانه‌ای محقر و کوچک اما مملو از صفا و یک‌رنگی که در آن آوای خوش محمد رسول‌الله (صل الله علیه و آله و سلم) بگوش می‌رسید دیده به جهان گشود.

چون کلام خدا از همان کودکی در گوشش زمزمه شده بود و در کنار پدر و مادرش قرآن فراگرفته بود و هر صبح و شام در خانه قرائت می‌کرد و از همان کودکی، مسجد امام حسین (علیه‌السلام) که نزدیکی خانه‌اش بود را پایگاه خویش قرار داد و در آنجا به نماز می‌پرداخت و هر زمان که می‌خواستی او را بیابی می‌توانستی او را در مسجد پیدا کنی و این پایگاه و سنگر بود که قلبش را مالامال از عشق به خدا کرد.


در هفت‌سالگی به مدرسه رفت و تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواند. ترک تحصیل او هم‌زمان با شروع انقلاب اسلامی بود و نعمت اله شرکت فعال در تظاهرات و راهپیمایی‌ها داشت و همواره در پیروزی انقلاب به رهبری خمینی کبیر تلاش می‌کرد؛ پس از به‌ثمررسیدن انقلاب عضو گروه مقاومت مسجد امام حسین (علیه‌السلام) شد و با دیگر هم‌رزمانش به حراست از اسلام و خون شهیدان مشغول گردید.


با آغاز جنگ تحمیلی، پس از طی مرحله آموزش نظامی در کازرون مستقیماً روانه جبهه می‌شود و در عملیات بیت‌المقدس و رمضان شرکت کرده و پس از حدود سه ماه به جهرم بر می‌گردد و چون علاقه عجیبی به حضرت امام رضا علیه‌السلام داشت با مادر خود روانه مشهد می‌گردد و بعد از برگشت به جهرم مدتی می‌ماند و در همین مدت که در جهرم بود خود را در این عالم نمی‌دید، دوباره احساس مسئولیت می‌کند و برای بار دوم عازم جبهه می‌شود و در حمله پیروزمندانه محرم شرکت می‌کند و در مراحل اولیه حمله که با رمز یا زینب سلام‌الله علی‌ها شروع شد وارد کارزار با خصم زبون می‌شود و به‌وسیله گلوله‌های کافران بعثی در ۹ آبان سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل گردید.


 (وصیت‌نامه)
ان الذین آمنو وهاجرو وجاهدو فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله والله غفور رحیم (سوره بقره - آیه ۱۷) آنان که به دین اسلام گرویدند و از وطن خود هجرت نموده و در راه خدا جهاد کردند اینان امیدوار و منتظر رحمت خدا باشند که خدا بر آنان بخشاینده و مهربان است.


اکنون‌که دو سال و اندی است از جنگ تحمیلی عراق بر ملت ایران می‌گذرد و این جنگ صدام و صدامیان بر ملت ایران واردکرده است، باید به جبهه حق علیه باطل برویم و من به پاسداری از کشور عزیز ایران خدمتی کرده باشم؛ چنانچه امام خمینی فرموده‌اند اگر این جنگ ۲۰ سال هم طول بکشد ما ایستاده‌ایم.


چون در اذان و اقامه می‌خوانیم: اشهد ان لااله‌الاالله یعنی شهادت می‌دهم که هیچ خدایی جز الله نیست بایستی در پی این شعار عمل هم داشته باشیم که حضور در جبهه‌ها یکی از این اعمال است و من امیدوارم که ان‌شاءالله بروم برای‌خدا و پیروی از ولایت‌فقیه و برای ناموس و کشورمان خدمتی کرده باشم و چون حالا در جنگ داخلی با منافقان و در خارج با کافران هستیم، باید کمکی کرده باشم.


همه ما ملت علاقه داریم به جبهه برویم و نمی‌توانیم بنشینیم، بایستی صدام و کفار بعثی را کشت. دشمنان اسلام می‌گویند با ما چه‌کار که به جنگ برویم آنها خودشان هستند کارها را انجام می‌دهند شماها نروید، ما این سخنان را گوش نمی‌دهیم اینها می‌خواهند بین بسیجی و پاسداران و ارتشی اختلاف بیندازند و کافران بیایند کشور عزیز ایران را نابود کنند.

من از ملت شریف ایران می‌خواهم که این کشور اسلامی ایران را از دست جنایت‌کاران حفظ کنند و نگذارند که دیگر حتی یک‌قدم به جلو بیایند همین‌طور که امام خمینی فرمود نباید سست شوید باید این مملکت اسلامی محکم نگه داشت و هرچه منافق و کافر در حاکمان هستند پاک‌سازی بشود زیرا می‌خواهند در کشور کارشکنی کنند. 


چند تذکر به ملت ایران دارم: یکی اینکه باید بسیجی و ارتشی و سپاهی همه باهم خودمان را آماده کنیم و برویم به جبهه حق علیه باطل. دوم اینکه این جنگ آمریکا شیطان بزرگ به دست مزدوران خود صدام بر ما ملت ایران وارد کرده است آنها اسلام و قرآن را قبول ندارند و مسلمان نیستند و امیدوارم که هرچه زودتر صدام و صدامیان نابود شوند و راه کربلا به دست توانا و رزمندگان بازگردد و همه با هم به زیارت قبرش برویم.

سوم اینکه من از خانواده‌ام می‌خواهم که اگر من شهید شدم برایم گریه نکنید؛ چون اگر ناراحت بشوید و گریه کنید باعث عذاب من می‌شود؛ چون من آن دنیا برایمان بهتر است خواهش می‌کنم برایم ناراحت نشوید، چهارم اینکه از ملت قهرمان ایران می‌خواهم که دعا به جان امام را فراموش نکنند و بعد هم دعا به جان رزمندگان در جبهه‌ها و ما ان شاءالله ریشه صدام را نابود می‌کنیم و می‌رویم در کربلا و قدس نماز جماعت می‌خوانیم.

پنجم اینکه همه ملت در نماز جمعه شرکت کنند و پشت‌جبهه را محکم نگه دارید که ان شاءالله پیروزی نزدیک است و همین‌طور که رهبر کبیر انقلاب ما می‌فرماید صدام فقط یک راه دارد و این هم خودکشی است و ما ان‌شاءالله می‌رویم پرچم لا اله الا الله و پرچم اباعبدالله حسین توی خاک عراق و بصره به افراشته کنیم و در آخرین سخنم چون بنا به گفته امام امت و رهبر کبیر انقلاب و فرمانده کل قوا امام خمینی رفتن به جبهه‌های واجب کفایی است من این ندا را لبیک گفته و به جبهه حق علیه باطل می‌روم تا ان شاءالله راه کربلا حسین را با دیگر رزمندگان بازکنیم بعد هم ان شاءالله قدس را از دست این جنایت‌کاران شرق و غرب نجات دهیم.

والسلام.

 

انتهای خبر

نظرات بینندگان