کد خبر: ۱۶۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۲ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از غوغای شیرازی‌ها در انتخابات تا هدیه شورای شهر شیراز به شهروندان

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


تکمیل بیمارستان جویم نیازمند اراده جمعی است
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: اگر بخواهیم منتظر اعتبارات دولتی باشیم، پایان ساخت‌وساز بیمارستان جویم با تأخیر محقق خواهد شد و امروز لازم است یک اراده جمعی شکل‌گرفته و در قالب یک پایگاه قوی، از ظرفیت مشارکت‌های اجتماعی برای تکمیل این طرح بهره ببریم.


استان فارس جایگاهش در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی تثبیت شود
امام‌جمعه موقت شیراز گفت: آنچه مورد مطالبه مردم استان فارس است این است که این استان پهناور جایگاهش در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی تثبیت شود، موضوع سومین حرم اهل‌بیت (ع) ارتقا یابد.

 

از غوغای شیرازی‌ها در انتخابات تا هدیه شورای شهر شیراز به شهروندان


تقویم زمان‌بندی کوچ بهاره عشایر استان فارس
مدیرکل امور عشایر فارس گفت: کوچ بهاری عشایر به‌صورت زمینی از پنجم فروردین‌ماه آغاز و باتوجه‌به اعلام تقویم زمان‌بندی کوچ عشایر و اعلام به شهرستان‌ها، امید است عشایر استان از هر گونه کوچ زودهنگام و بدون برنامه که موجب ازبین‌رفتن مراتع در شهرستان‌های ییلاقی می‌شود پرهیز کنند.


انعقاد قرارداد با ۶۹ سرمایه‌گذار در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت‌های ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون گفت: ۴۸ هکتار از مساحت این ناحیه صنعتی زمین صنعتی است و از این میزان تاکنون ۴۱ هکتار آن در قالب انعقاد قرارداد با ۶۹ سرمایه‌گذار به متقاضیان واگذار شده است.

 

از غوغای شیرازی‌ها در انتخابات تا هدیه شورای شهر شیراز به شهروندان


غوغای شیرازی‌ها در انتخابات
مردم انقلابی شیراز با حضور خود در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر بصیرت و ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشاندند.

 

از غوغای شیرازی‌ها در انتخابات تا هدیه شورای شهر شیراز به شهروندان


نرخ کورس تاکسی در شیراز افزایش یافت
نرخ کرایه انواع تاکسی اعم از گردشی، فرودگاه، بی‌سیم، پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن و شرکت‌های حمل و نقل در تاکسی‌های گردشی هر کورس ۷۰ هزار ریال مصوب شد.


هدیه خانواده شهید به بیمارستان لامرد
مراسم اهدای یک دستگاه آمبولانس توسط خانواده شهید غلامرضا قاسمی به بیمارستان لامرد با حضور مسئولان این شهرستان در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر برگزار شد.


تساوی فجر شهید سپاسی مقابل مس کرمان
دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مساوی شد.

 

از غوغای شیرازی‌ها در انتخابات تا هدیه شورای شهر شیراز به شهروندان


میوه طرح تنظیم بازار فارس تأمین شد

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان فارس گفت: یک هزار تن سیب، پرتقال و خرما در طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ استان فارس تأمین شده است.


اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه بزرگداشت شهدا در فارس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه امسال یک هفته را به‌منظور بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید در سطح استان نام‌گذاری کرده‌ایم از اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه طی این ایام خبر داد.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان