کد خبر: ۱۶۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس خبر داد:

آمادگی دهیاران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از آمادگی دهیاران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، حامد رستمی از همزمانی بهار قرآن و طبیعت به عنوان فرصتی برای تزکیه نفس یاد کرد و افزود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، دهیاران این آمادگی را دارند که در ماه مبارک رمضان با رعایت ضوابط و شعائر دینی، به مهمانان نوروزی ارایه خدمت کنند.
 
وی افزود: استان پهناور فارس با برخورداری از اقلیمی چهارفصل دارای طبیعت چشم نوازی است که مسافران زیادی را به خود جلب می کند و روستاهای استان بهترین تفرجگاه برای آشنایی با آداب و سنن و بهره مندی از طبیعت چشم نواز هستند.
 
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه تعطیلات نوروزی فرصت مغتنمی برای برخورداری روستاییان از اقتصاد گردشگری است، افزود: روستاهای فارس مهد تولید صنایع دستی هایی هستند که آوازه جهانی دارد و برای شکوفایی این استعدادها تمامی توان خود را بکار می گیریم.
 
رستمی در بخش پایانی سخنانش از عزم راسخ دولت برای محرومیت زدایی خبر داد و افزود: امیدواریم با گسترش زیرساخت و امکانات در روستاها شاهد باروری استعدادهای این مناطق باشیم.

انتهای خبر/

 

 
برچسب ها: شیراز ، نوروز ، دهیار ، فارس
نظرات بینندگان