کد خبر: ۱۶۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
رئیس میراث فرهنگی نی‌ریز مطرح کرد:

هفت‌حوض نی‌ریز، مقصد جدید گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی‌ریز از استقبال مسافران نوروزی، کوهنوردان و سنگ‌نوردان سراسر کشور از جاذبه طبیعی هفت حوض در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،حمیدرضا هادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی‌ریز امروز، ۱۲ فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از اماکن گردشگری نی‌ریز گفت: هفت‌حوض نام یکی از جاذبه‌ای طبیعی در شهرستان نی‌ریز است که به دلیل بکر بودن به مقصد جدیدی برای گردشگران تبدیل‌شده است.

وی افزود: این جاذبه کاملاً طبیعی که پس از بارش رحمت الهی جان تازه‌ای یافته چشم هر بیننده و گردشگری را به خود محصور کرده است.

هادی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز هرساله به دنبال گشودن دریچه جدیدی به روی گردشگران و معرفی مقاصد متفاوتی است، افزود: امسال جاذبه طبیعی هفت‌حوض که در مسیر آبراهه خود هفت‌حوض طبیعی را در دل خود‌ای داده، منظره‌های بسیار زیبا را برای گردشگران به وجود آورده و پذیرای این عزیزان است.

وی تصریح کرد: این جاذبه طبیعی در ضلع غربی آبشار تارم بلندترین فصلی خاورمیانه قرارگرفته که این روز‌ها یکی از مقاصد اصلی گردشگری نی‌ریز محسوب می‌شود و کوهنوردان و سنگ‌نوردانی از سراسر کشور برای دیدن و پیمودن مسیر این جاذبه زیبا به نی‌ریز سفرکرده‌اند.

انتهای خبر/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان