کد خبر: ۱۶۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
راهپیمایی سکوت در شیراز؛ 

وقتی شورای هماهنگی نیاز به هماهنگی دارد

در روز شکوه و عظمت حضور مردم روزه‌دار شهر شیراز در روز قدس، مجدداً داستانی تکراری در حاشیه این راهپیمایی ایجاد شد تا نشان دهد که مدیران فرهنگی و هماهنگی نهادهای دولتی و عمومی خود نیاز به یک هماهنگی و شاید یک راهپیمایی برای تذکر انجام یک وظیفه کوچک خود دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، متأسفانه تا خاطره‌ها در ذهن یاری می‌کند، شکوه و عظمت حضور مردم شیراز توسط دستگاه‌های صوتی مسیر راهپیمایی شیراز به سخره گرفته می‌شده و از بزرگی آن کاسته می‌شود، اما امسال به همت مدیران برگزاری راهپیمایی روز قدس، همان صدای قطع و وصل راهپیمایی‌های قبلی نیز به گوش نمی‌رسید و از ابتدای مسیر راهپیمایی در میدان امام حسین علیه‌السلام تا میدان شهدا تقریباً هیچ صوتی پخش نشده و فضا به برکت عملکرد مسئولان امر، به راهپیمایی سکوت می‌خورد تا فریاد خشم ملت مسلمان و روزه‌دار.


اینکه بیان شود مسیر عوض شده و دستگاه صوتی جای دیگری بوده است، خود یک درد بیشتری دارد که ای کاش عنوان نمی‌شد، زیرا نشان می‌دهد که مشکل دستگاه صوت و فنی نبوده و مشکل در نبود مدیریت کلان فرهنگی این شهر است که اگر فلان مدیر، مسئول آن نیست، پس عنوان هماهنگ کننده تبلیغات برای چیست؟ زیرا اگر همین کار ساده تعیین مسیر و آماده سازی ابزار فنی در آن را نمی‌توانیم انجام دهیم، دیگری مشروعیتی برای حضورمان نیست. 


باشد که دیگر شاهد این ناهماهنگی‌ها از سوی آقایانی با عنوان مدیریت هماهنگ کننده‌های برنامه عمومی نباشیم که هر چند با آن پاس‌کاری‌های مسئولیتی، تجربه‌های سال‌های قبل، عدم وجود اراده و حتی برنتابیدن همین نوشتار انتقادی تکرارش دور از ذهن نیست.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان