کد خبر: ۳۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

مرز انتقاد و تخریب مشخص است

فرماندار فیروزآباد گفت: مرز انتقاد و تخریب مشخص است و مسئولان این شهرستان در شنیدن انتقادها باید سعه صدر لازم را داشته باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه فیروزآباد که به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این شهیدان در حقیقت مظهر علم و عمل بودند و با ایثار، گذشت و خدمت صادقانه به ملت، برگ زرینی بر افتخارات میهن اسلامی افزودند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد تجلیل از شهیدان سرافراز رجایی و باهنر را پاسداشت حماسه‌آفرینی دلاورمردانی دانست که خدمت به محرومان و مستضعفان را به دنیا ترجیح دادند و عمر شریف خود را برای تداوم این راه مبارک تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه شان دولتمردان در جمهوری اسلامی، خدمتگزاری به ملت است، افزود: این دولت افتخار دارد که با الگو قرار دادن رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر و تکیه بر انسان‌های صالح، دلسوز و کارآمد، فرصتی را که در اختیار دارد مغتنم شمرده و در راه خدمتگزاری خود از هیچ کوششی دریغ نکند.

بهمنی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم از دستاوردها و اقدامات اساسی بخشی از مجموعه نظام اسلامی و دولت مطلع شوند و از ثمرات تلاشگران خدمتگزار آگاهی یابند.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه نتایج کار و تلاش مسئولان باید در زندگی مردم تجسم و تبلور پیدا کند، تصریح کرد: عمده بار مدیریت کشور بر عهده دولت است و افرادی که در حوزه اجرایی هستند با مسائل و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد با اشاره به استقبال از انتقادات منصفانه، سازنده و پیشنهادهای صاحب‌نظران و مردم برای اصلاح عملکردها گفت: مرز انتقاد و تخریب مشخص است و مسئولان این شهرستان در شنیدن انتقادها باید سعه صدر لازم را داشته باشند.

بهمنی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های باانرژی و نشاط بودن، داشتن روحیه انقلابی، استکبارستیزی، عدالت‌خواهی و مردمی بودن دولت‌های نهم و دهم خاطرنشان کرد: این دولت خود را با جامعه هم‌سطح کرده و در میان مردم بوده و این روحیه مردمی بر مسئولان و برنامه‌های دولت پرتو افکنده است.

وی با بیان اینکه یک‌ شبه نمی‌توان مشکلات را حل کرد، افزود: نگاه خام و به دور از واقعیت‌های عینی به جامعه راهگشای مشکلات نیست.

رئیس شورای تامین شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه مدیران باید از دادن قول‌های نامتعارف که امکان اجرایی شدن ندارند، پرهیز کنند، گفت: علاوه بر تدبیر و برنامه‌ریزی در امور اجرایی و عمرانی باید اراده قوی وجود داشته باشد تا به نتیجه برسیم.

وی در پایان با ارائه گزارشی از خدمات ارزنده دولت در فیروزآباد و تقدیر از امام جمعه این شهر به خاطر حمایت و تقویت دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، خواستار ارشاد و راهنمایی مسئولان این شهرستان در ارائه هر چه بهتر خدمات و وظایف خود توسط امام جمعه فیروزآباد شد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: مرز ، انتقاد ، تخریب ، شیرازه
نظرات بینندگان