کد خبر: ۱۶۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
فرمانده سپاه فجر خبر داد: 

سپاه فجر برترین سپاه استانی در جشنواره قرانی نور کشور

سردار بوعلی گفت: شاهد درخشش فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی سپاه فجر در سطح کشور هستیم و برای دومین سال پیاپی این سپاه به‌عنوان برترین سپاه در جشنواره قرانی نور کشور برگزیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی سپاه فجر فارس، سرداریداالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس گفت: شورای قرآنی استان فارس با حضور مسئولان استان و همکاری نهادها از جمله شهرداری شیراز، اداره اوقاف، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث‌فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی فارس تشکیل شده است.


وی با بیان اینکه برگزاری محافل قرآنی در سراسر استان از اهداف تشکیل این شوراست، گفت: در طول ماه رمضان بیش از ۳۰ هزار محفل قرآنی خانه محور، پایگاه محور، حوزه محور، مسجد محور و شهرستان محور در فارس برگزار شده است.


سردار بوعلی افزود: اماکن تاریخی و بقاع متبرکه و باغ‌ها و پارک‌های بزرگ شهر شیراز نیز میزبان این برنامه‌های قرآنی بوده‌اند.


وی با اشاره به راه‌اندازی ۵۰ دارالقرآن بسیج در فارس، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس هر محفل قرآنی به یاد یک شهید برگزار می‌شود.


سردار بوعلی خاطرنشان کرد: امروز شاهد درخشش فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی سپاه فجر در سطح کشور هستیم و برای دومین سال پیاپی این سپاه به‌عنوان برترین سپاه در جشنواره قرانی نور کشور برگزیده شده است.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان