کد خبر: ۱۶۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۷ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید ابراهیم وحدت:

حیات اسلام به جنگ میان اسلام و کفر بستگی دارد

شهید ابراهیم وحدت در وصیت‌نامه خود آورده است: تنور جنگ را باید گرم نگه داشت که زندگی و حیات اسلام و پیروزی ما به جنگ میان اسلام و کفر بستگی دارد و باید بدانید که اگر سستی کردید و باعث شکست انقلاب شدید یقیناً به ذلت و بدبختی دچار خواهید شد. 

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید ابراهیم وحدت در سال ۱۳۴۴ در خانواده‌ای مذهبی در اشتهارد به دنیا آمد. دوران تحصیلات خود را به پایان برد در تربیت معلم پذیرفته شد و بعد از فارغ‌التحصیلی در آموزش و پرورش مشغول خدمت به نونهالان و آینده سازان انقلاب گشت و چندین بار به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در تاریخ ۶۵/۱۰/۲۳ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد. 

 

وصیت‌نامه شهید 
برادران عزیز همچنان که امام امت فرمودند: تنور جنگ را باید گرم نگه داشت که زندگی و حیات اسلام و پیروزی ما به جنگ میان اسلام و کفر بستگی دارد و باید بدانید که اگر سستی کردید و باعث شکست انقلاب شدید یقیناً به ذلت و بدبختی دچار خواهید شد که مردم کوفه و عراق پس از شهادت امام حسین (ع) دچار شدند و یقیناً آن ذلت و بدبختی برایتان از این مقاومت و سرسختی تلخ‌تر خواهد بود. 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان