کد خبر: ۱۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰

سه نشست تخصصی در دومین روز نمایشگاه مطبوعات

سه نشست تخصصی با موضوعات \'بیداری اسلامی\'، \'طنز در مطبوعات\' و \'ورزش و مطبوعات\' فردا در دومین روز نمایشگاه مطبوعات در غرفه سرای روزنامه‌نگاران برگزار می‌شود

به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در دومین روز این رویداد و در سرای روزنامه‌نگاران سه نشست تخصصی با موضوعات "بیداری اسلامی"، "طنز در مطبوعات" و "ورزش و مطبوعات" برگزار می‌شود.
نخستین نشست در روز یادشده با موضوع "بیداری اسلامی" و با حضور دکتر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز چهارشنبه، در سرای روزنامه نگاران واقع در سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
همچنین نشست "بررسی تفاوت طنز در رسانه مکتوب و رسانه تصویری" با حضور شهرام شکیبا، ناصر فیض، سروش صحت و امیرحسین مدرس در ساعت 14 و 30 دقیقه در سرای روزنامه نگاران برپا می شود.
آخرین نشست روز دوم نمایشگاه مطبوعات نیز با موضوع "مطبوعات و ورزش" با حضور احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک جهان و آسیا، حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان و بیژن خراسانی در ساعت 17 اختصاص دارد.
بر اساس اعلام دست اندرکاران سرای روزنامه نگاران ، روزانه سه نشست تخصصی در ایام برپایی نمایشگاه هجدهم مطبوعات در این بخش برگزار می شود.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها سوم تا دهم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) برگزار می شود.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان