کد خبر: ۲۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰

بيانيه دانشجويان اروپا درباره 22 بهمن

ما اعضاي انجمن هاي اسلامي دانشجويان اروپاضمن دعوت از همه اقشار براي حضور در راهپيمايي ...22 بهمن و ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي والاي امام راحل، شهدا و ايثارگران با صداي رسا اعلام ميکنيم که گوش به فرمان ولي امر خود ايستاده ايم و تا سر حد جان مطيع اوامر داهيانه ايشان هستيم. باشد که به يمن اين عهد و پيمانها و نيز با دعاي خير صلحا و ربانيون، خداوند متعال آرزوي مستضعفين جهان را اجابت فرموده و موانع ظهور آخرين سلاله عصمت و طهارت را برطرف سازد و بفضل و عنايت ذات اقدسش ما را در برافراشتن بيرق توحيد، عدالت و صلح واقعي ياري نمايد.

به گزارش شیرازه به نقل از تابناک،  از اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان ايراني در اروپا با صدور بيانيه اي يوم الله 22 بهمن را گرامي داشته و سي و سومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند. در اين بيانيه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ  ?۵? - سوره مبارکه ابراهيم

و ما موسي را با آيات خود فرستاديم (و دستور داديم) قوم خود را از ظلمات به نور بيرون آر، و ايام الله را به آنها يادآوري کن که همانا در اين ]يادآوري[ براي آنان که اهل صبر و شکرگزاري باشند نشانه‏ها و ]عبرتهائي[ است.

يوم الله 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران ياداور ايامي است که حزب الله با رهبري داهيانه حضرت امام راحل قدس الله نفسه الزکيه و با همراهي مردم صبور و شکور ايران بر طاغوت زمان که از ايادي حزب شياطين بود غلبه کرد. پيرزوي که تجلي ديگري از ايه شريفه مطلع کلام است که خود سراسر پيام روشن است و هدايتبخش.

صبر در مصائب و شکر بر نعمات دو عامل اصلي حيات انقلاب اسلامي تا پيروزي نهايي بر طاغوتهاي زمان است و تکليفي است که قران کريم در ادامه ذکر و گراميداشت ايام الله امر به آن فرموده است. در واقع از آغاز نهضت تا به امروز، همين صبر و استقامت ملت رشيد ايران و رهبران جنبش بوده که مانع انحراف و شکست انقلاب اسلامي شده، انقلابي که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است.

کودتا، ايجاد اختلافات قومي – مذهبي، جنگ تحميلي، تحريمهاي غير انساني و ترورهاي ناجوانمردانه تنها بخشي از توطئه هايي هستند که طاغوتهاي دوران ما عليه حرکت توحيدي و ترقي خواهانه ملت ايران بکار گرفته اند. کيست که نداند دستگاه عريض و طويل رسانه اي غرب هر روز چه هجمه اغواگرايانه و چه تصوير وارونه اي از جامعه اسلامي ما به مخاطبان خود القا ميکند؟!! کيست که خباثت و زورگويي قدرتهاي استکباري جهان عليه برنامه صلح آميز هسته اي ملت ايران را نشنيده باشد؟! و در عين حال کيست که عزت و شرافت اين ملت بزرگ را در همين عرصه هاي نابرابر نديده باشد.

عزت و شرافتي که نمود آنرا بايد در غلبه بر چالشها، استقلال ملي، رشد فزاينده علمي و الهام بخشي براي عدالتخواهان و آزاده گان جهان مشاهده و فهم کرد و اين همه چيزي نيست غير از تحقق وعده الهي درباره کساني که دين خدا را ياري نمايند و بر صراط حق استقامت ورزند إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ - بى‏گمان كسانى كه گفتند پروردگار ما خداوند بي همتاست، سپس [در اين راه‏] پايدارى ورزيدند، نه بيمى بر آنهاست و نه غمي دارند (احقاف ۱۳).

رهبر معظم انقلاب دامت برکاته الشريف در خطبه هاي نماز جمعه اخير بيان فرمودند که بر ما بجا آوردن دو شکر واجب است؛ شکرالهي بخاطر پيروزي و تداوم انقلاب و نيز تشکر از ملت سرافراز ايران بخاطر وفاداري و ايثارگريهايش در تمام اين سالها.ما اعضاي انجمنهاي اسلامي دانشجويان اروپا نيز سجده شکر بر استان کبريايي حقتعالي بجا مي اوريم که توفيق زنگي در دوره اي را بما عطا فرمود که به چشم خود بارها تحقق وعده الهي را شاهد بوده ايم. ما خداوند سبحان را شاکريم که بواسطه حمايتهاي مردمي از بيدارگري بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي، امام خميني(رضوان ا.. تعالي عليه) و خلف صالحش حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (دامت برکاته الشريف) حرکت مبارک انقلاب کماکان پرشور و شعور و بالنده تر از هميشه در عرصه هاي مختلف حاضر است.

دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران در داخل در زمينه هاي گونان اعم از سياست، علم، هنر، فرهنگ و اقتصاد بي شمار است که ذکر آن را مجالي نيست ليکن غلبه بر چالشهاي متعدد و متوالي، تحقق مردمسالاري ديني، رشد فزاينده علمي، استقلال ملي و عدم وابستگي به شرق و غرب درکنار برقراري ثبات، اطمينان و امنيت فراگير در کشور بارزترين مصايق آن هستند. همچنين خداوند منان را شاکريم که انقلاب اسلامي ايران همانگونه که در دهه اول عمر خود الهام بخش مقاومت فلسطين و لبنان شد امروز و و در دهه چهارم از حيات خود الهام بخش انقلابهاي مبارک اخير در کشورهاي اسلامي شده است، هرچند که شياطين انکار کنند و کور باطنان از فهم آن عاجر باشند.

امروز در سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، جهان و جهانيان شاهد به ثمر نشستن جنبش بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا هستند.انقلابهايي که ظرف يکسال گذشته به فضل خدا چهار طاغوت زمان را ساقط کرده و ضربات مهلکي بر پيکره مستکبران عالم وارد ساخته اند.

ما فرزندان انقلاب اسلامي ايران که اعتلاي ميهن عزيزمان و بالندگي آن را رسالت اصلي خود مي دانيم تاکيد مي نماييم حفظ اين دستاورها مستلزم هوشياري همه جانبه و سرلوحه قرار دادن رويکردي جامع، محاسبه گر و نقادانه است. رويکردي که از يکسو نقاط قوت را شناسايي و براي تقويت و توسعه آنها برنامه ريزي نمايد و از سوي ديگر با درک درست نقاط ضعف و انحرافات، چاره انديشي کرده و خطرات را به مسئولين گوشزد کند تا بدينوسيله علاوه بر بيشينه سازي کارآمدي مردم سالاري ديني، انقلاب اسلامي را در برابر هرگونه آفت و تهديدي بيمه نمايد. اصلي ترين شاخصها و پيش شرطهاي حاکم شدن چنين رويکردي بصيرت و وحدت نخبگان کشور و حضور فعال و هوشيارانه مردم در عرصه هاي گوناگون است.

بر همين اساس انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي فرصت مغتنمي است که ملت بزرگ ايران بار ديگر ضمن به نمايش گذاشتن کمالات خود، نمايندگاني را انتخاب نمايد که علاوه بر شايستگي وکالت مردم، از ويژگيهاي لازم براي خدمت کارآمد و منشا اثر بودن نيز برخوردار باشند. مجلسي که با بهرمندي از جايگاه نظارتي خود مبتني بر قانون، ضمن بالاتر بردن کارآمدي نظام در ابعاد داخلي، قابليت الهام بخشي جمهوري اسلامي ايران براي حرکتهاي اسلام گرايانه در سطح منطقه و عدالتخواهانه در سطح جهان را بيشتر خواهد کرد. چنين انتخابي بويژه در شرايط حساس کنوني که به تعبير مقام معظم رهبري (دامت برکاته الشريف) به مثابه شرايط بدر و خيبر ميباشد، بيشتر از هر وقت ديگري ضروري بنظر ميرسد. شايد تشبيه به بدر و خبير را اينگونه بتئان بهتر درک کرد که بدانيم در درجه اول رژيم اشغالگر قدس و حاميان آن که همانا دنباله هاي خيبرنشينان صدر اسلام هستند، امروز در يکي از بدترين شرايط حيات خود قرار گرفته اند و در وهله دوم ملتهاي مسلمان بار ديگر با سلاح ايمان عليه طاغوتهاي زمان خود قيام کرده اند. مواردي مهمي که ميتواند نويد بخش فتح خيبري ديگر باشند. همان فتح افتخارآميزي که باعث تقويت اقتدار انقلاب اسلامي پيامبر اکرم (صلوات ا... عليه و آله و سلم) گرديد و در نهايت سقوط مشرکين و کفار را رقم زد.

ما اعضاي انجمن هاي اسلامي دانشجويان اروپاضمن دعوت از همه اقشار براي حضور در راهپيمايي ...22 بهمن و ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي والاي امام راحل، شهدا و ايثارگران با صداي رسا اعلام ميکنيم که گوش به فرمان ولي امر خود ايستاده ايم و تا سر حد جان مطيع اوامر داهيانه ايشان هستيم. باشد که به يمن اين عهد و پيمانها و نيز با دعاي خير صلحا و ربانيون، خداوند متعال آرزوي مستضعفين جهان را اجابت فرموده و موانع ظهور آخرين سلاله عصمت و طهارت را برطرف سازد و بفضل و عنايت ذات اقدسش ما را در برافراشتن بيرق توحيد، عدالت و صلح واقعي ياري نمايد.

والسلام علي عباد ا... الصالحين

اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان در اروپا

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان