کد خبر: ۲۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰

وقتی منافقین بالاترین را به هم می ریزند!

چندی پیش یکی از رسانه های آمریکایی به نقل از یکی از مقامات آمریکایی طی گزارشی خبر داد که مقامات اسرائیلی طی همکاری با منافقین(سازمان مجاهدین خلق) ترور شهید مصطفی احمدی روشن را انجام داده اند.

شیرازه - چندی پیش یکی از رسانه های آمریکایی به نقل از یکی از مقامات آمریکایی طی گزارشی خبر داد که مقامات اسرائیلی طی همکاری با منافقین(سازمان مجاهدین خلق) ترور شهید مصطفی احمدی روشن را انجام داده اند.

این خبر که به صورت گسترده ای در رسانه های خارجی نقل می شد اما از سوی بالاترینی ها هم منتشر شد. بالاترین طی خبری این مساله را بازگو کرد که منافقین در ترور احمدی روشن دست داشته اند. اما این خبر بالاترین به مذاق کاربرانی که به منافقین وابستگی داشتند خوش نیامد و با کارشکنی آنها روبرو شد.

 

اگرچه بالاترین خود باید پاسخگو باشد که چگونه این خبر را منتشر می سازد در حالی که خود از سوی صهیونیست ها حمایت مالی و معنوی! می شود٬ اما این اقدام کاربران وابسته به منافقین این سایت نیز جالب به نظر می رسد. این اقدام آنان که با ناپدید شدن! خبر مربوطه از سایت بالاترین همراه بود٬ با اعتراض شدید برخی کاربران دیگر مواجه شد که با سیاست های تروریستی منافقین مخالف اند.

 

به نظر می رسد ضدانقلاب و جنبش سبز با همه ادعای وحدت و یک رنگی ای که دارد٬ از تشتت آراء و نظرات بالایی برخوردار است که همین مساله باعث فحاشی ها و انتقادات تند و تیز آنان به یکدیگر شده است.

 

 

نظرات بینندگان