کد خبر: ۲۶۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

وقتی انجمن حجتیه شاکی امام شدند!

در آن زمان خیلی افراد «از جمله انجمن های حجتیه» شاکی شدند و امام را به دخالت در امور خداوند و سرنوشتش متهم کرده و می گفتند اگر این پرچم صاحبی دارد بگذارید همان صاحبش بیاید و آن را برافراشته سازد که امام (ره) در همان روزها در پاسخی دندان شکن صداهای اغیار را در نطفه خفه کرد و فرمود ما زمینه ساز ظهور صاحب اصلی این پرچمیم پس باید با تمام قوا زمینه را فراهم سازیم و پس از آن حتی می بینیم امام با فرمایشات خود اهداف بلند این انقلاب را به ما یاد آوری نمود و دو ماه پس از پیروزی انقلاب فرمودند این انقلاب را به تمام جهان صادر خواهیم كرد.

مسئول قرارگاه عمار جنگ نرم گفت: تمام قوانین ما بر اساس معادلات قدیم است و همه باید عوض شود، بنابراین در طول تاریخ انقلاب، مجلسی به اهمیت مجلس نهم نداریم.

به گزارش شیرازه به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، حجت الاسلام مهدی طائب، دیروز در سلسله نشست های بصیرت افزایی حوزه های علمیه استان فارس در شیراز با بیان این كه جهان در حال فروپاشی است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در حال ورود به دنیای جدیدی هستیم و در این دنیای جدید تمام معادلات عوض می شود.
 
وی با اشاره به اینکه ماهیت این مجلس با مجالس قبلی فرق بسیاری دارد، گفت: این مجلس بار سنگینی بر دوش دارد و باید بتواند قوانین جدید را تهیه كند.
 
مسئول قرارگاه عمار جنگ نرم افزود: نگاه منطقه ای به نمایندگان مجلس آینده خیانت است و در دنیای جدید مشكلات فراتر از مشكلات آب گاز و مسایل این چنینی است كه نمایندگان بخواهند به آنها بپردازند.
 
طائب تأکید کرد: فتنه بزرگی که در حال اتفاق است، فتنه داخلی نیست و نمایندگان این دوره باید شجاع، فهیم، متدین باشند و نباید به فكر خود و كانون های ثروت و قدرت باشند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مطالبات رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب از مجلس هیچ مطالبه ای جز مطالبه مردم ندارد.
 
مسئول قرارگاه عمار جنگ نرم بیان داشت: رهبر آیینه و خلاصه یك ملت است و وقتی می گوییم مطالبات رهبری یعنی مطالبات امت.
 
وی گفت: مطالبات رهبری و امت از مجلس نهم پیوندی با بحث بیداری اسلامی در جهان دارد که باید با شناخت کافی به دنبال آن بود؛ پس وقتی جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی مشخص شود به طور طبیعی مطالبات مقام معظم رهبری از این مجلس معلوم می شود.
 
طائب در ادامه به بحث بیداری اسلامی پرداخت و گفت: از حالا به بعد باید مهمترین بحث ما بحث بیداری اسلامی باشد و بحث بیداری اسلامی تمام مباحث ما را تحت الشعاع قرار می دهد.
 
وی بیان کرد: وقتی می گوییم بیداری یعنی خواب و غفلتی بوده كه پس از آن بیداری وقوع یافته است و اول باید ماهیت این بیداری معلوم شود، اختلاف نظری است كه این بیداری را بیداری اسلامی بنامیم؟ یا بیداری انسانی؟
 
مسئول قرارگاه عمار در تشریح کلمه بیداری گفت: این بیداری باید به نام آن چیزی باشد كه ملت ها را از خواب و غفلت بیدار كرده است پس باید ببینیم چه چیزی ملت ها را از خواب غفلت بیدار کرده است؟
 
وی بیان داشت: دو نوع بیداری در جهان داریم؛ یكی بیداری كه در كشور های اسلامی واقع شده و دیگری در كشور های غربی و این بیداری ها در كشورهای اسلامی نسبت به ماهیت یعنی حاکمان و کاخ آنها و در كشورهای غربی نسبت به مكتب و ایدئولوژی آنها اتفاق افتاده است. در مصداق آن می توان در کشورهای اسلامی به تونس، مصر، لیبی و... اشاره کرد که مردم به سمت کاخ ها و حاکمان حمله ورشده و آنها را به زیر کشیدند و در کشورهای غربی مردم بدنبال كاخ ها نرفتند بلكه بدنبال وال استریت كه مركز مكتب سرمایه داری است رفتند.
 
حضرت امام تابلوی شاخص های عدالت بر اساس اسلام ناب را بالا برد و مردم را بیدار كرد
 
طائب با بیان این كه امام خمینی(ره) در سال 41 با آمدنش ما را از خواب بیدار كرد، گفت: ما در ایران نسبت به عادل نبودن حاكمانمان خواب بودیم و حضرت امام تابلوی شاخص های عدالت بر اساس اسلام ناب را بالا برد و مردم را بیدار كرد و وقتی مردم با مكتب نه شرقی و نه غربی بیدار شدند از همه شاهان بیزار شدند.
 
وی با بیان اینكه امام راحل فرمودند این پرچم عدالتی را كه من بلند كردم باید به دست صاحب اصلی آن برسد گفت: در آن زمان خیلی افراد «از جمله انجمن های حجتیه» شاکی شدند و امام را به دخالت در امور خداوند و سرنوشتش متهم کرده و می گفتند اگر این پرچم صاحبی دارد بگذارید همان صاحبش بیاید و آن را برافراشته سازد که امام (ره) در همان روزها در پاسخی دندان شکن صداهای اغیار را در نطفه خفه کرد و فرمود ما زمینه ساز ظهور صاحب اصلی این پرچمیم پس باید با تمام قوا زمینه را فراهم سازیم و پس از آن حتی می بینیم امام با فرمایشات خود اهداف بلند این انقلاب را به ما یاد آوری نمود و دو ماه پس از پیروزی انقلاب فرمودند این انقلاب را به تمام جهان صادر خواهیم كرد.
 
مسئول قرارگاه عمار جنگ نرم گفت: شاخص های عدالت بر اساس اسلام ناب را مردم ما سرلوحه خود قرار دادند و فهمیدند كه شاه، آمریكا و دیگر مكتب ها پذیرفته نیستند.
 
طائب افزود: شاخص بین مردم به گونه ای تعریف شده بود كه اگر كسی به سمت شاهی می رفت مردم با آن مخالفت می كردند و خواستار تغییر مسیر به سمت مستضعفین می شدند.
 
مسئول قرارگاه عمار 3 گام مهم در تحقق این بیداری عظیم اسلامی برشمرد و گفت: گام اول پس از حمله عراق به كویت در سال 70 بود كه مردم منطقه پی به ابعاد سخنان حضرت امام بردند. امام می خواست به مردم منطقه تفهیم كند كه حكام شما مومن نیستند و با آرامش و متانت و با رهنمودهای اثربخش و صبرهای عظیم خود این سخنان نورانی خود را به جهانیان ثابت می کرد.
 
وی یكی دیگر از عوامل و گامهای بیداری اسلامی را اعلام روز قدس توسط حضرت امام راحل عنوان كرد و افزود: مسلمانان هم اكنون درك كرده اند كه مخالفت حكام آنان بدلیل همسویی با آمریكا و اسراییل بوده است؛ چرا که حکام عرب با ترفندهای جدایی شیعه و سنی و نیز ساخت کشور خود و... تلاش کردند که رابطه خود را با دنیای سلطه و غاصب غرب پنهان کنند که این امر پس از جنگ 33 روزه حزب الله و پیروزی افتخار آمیز آنها و نیز حمله اسرائیل به کشتی حامل کمکهای مردمی به مردم غزه، افشا شد و مردم کشورهای اسلامی دیگر همه چیز را می دانستند ولی شاید به توانایی خود ایمان نداشتند که به خواست خداوند گام سوم محقق شد.
 
طائب گام سوم این بیداری اسلامی را فتنه 88 عنوان کرد و گفت: اين فتنه یكی دیگر از عوامل بیداری اسلامی بود چرا که غول های رسانه ای در خارج، چهره ای غیر واقعی و مخدوش از ایران ساخته بودند و وانمود می كردند كه انقلاب در ایران از بین رفته است. به نحوی که بعضی از کشورها سفرای خود را از ایران بیرون کشیدند و سفارتشان را بستند. حتی حزب الله لبنان نیز تحت تأثیر جوسازی رسانه ای خود را برای دفاع از ایران و آرمان هایش آماده کرده بود.
 
مسئول قرارگاه عمار جنگ نرم بیان کرد: این جریان تا 9 دی ادامه پیدا کرد تا اینکه آن حضور با بصیرت و هوشیارانه ملت ایران اتفاق افتاد و همه ی نقشه های غرب و استکبار و دشمنان داخل و خارج را نقش برآب کرد.
 
طائب افزود: نهم دیماه به مردم منطقه ثابت کرد که مردم تنها کسانی هستند که می توانند با رضایت خود یک حکومت را تحکیم ببخشند مانند نهم دیماه 88 ایران، و نیز تنها کسانی هستند که با وحدت و یکپارچگی می توانند یه حکومت را به زیر بکشند مانند بهمن ماه 57 و این چراغ امیدی بود که در دل مردم منطقه روشن شد.
 
وی ادامه داد: تنها چند روز بعد از نهم دی ماه ملت منطقه متوجه ثبات این نظام شدند و اولین كشور كه متوجه دروغ های غربی ها شد تونسی ها بودند که فقط چند روز از گذشت نهم دی قیام خود را آغاز کردند و سپس مصر، یمن، بحرین و عربستان بیدارتر شدند.
 
مسئول قرارگاه عمار جنگ نرم گفت: امروز در بین كشور های اسلامی جای آرام نداریم و باید كمی صبر داشت تا این بیداری ها بصورت كامل محقق بشود.
 
طائب بیان داست: چنانچه تاكنون مسئول اداره خودمان بودیم هم اكنون مسئول اداره دنیا هستیم زیرا بار مسئولیت این بیداری ها بر گردن ما است.
 
وی در پایان گفت: پس ما باید مجلسی داشته باشیم که قوانین جدیدی برای اداره کشور و جهان را با معادلات جدید بیداری اسلامی وضع کنند و این جز با پیروی از مطالبات و منویات رهبری انقلاب محقق نمی شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
0
این سخنی که ایشان از قول انجمن مطرح میکنند سند و مدرکش در کجاست ؟چرا بیخود به افرادی تهمت میزنیم ؟