کد خبر: ۲۶۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

آغاز میزگرد انتخاباتی با نام صندلی داغ از امشب در دانشگاه شیراز

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: از روز شنبه ششم اسفند ماه لغایت دوشنبه هشتم اسفند میزگردی با عنوان صندلی داغ با حضور تعدادی از نامزدهای مطرح و شاخص از گروه ها و سلایق مختلف در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

شیرازه - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در مورد حضور نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان شیراز در دانشگاه شیراز گفت: از روز شنبه ششم اسفند ماه لغایت دوشنبه هشتم اسفند میزگردی با عنوان صندلی داغ با حضور تعدادی از نامزدهای مطرح و شاخص از گروه ها و سلایق مختلف در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه «مهدی خسروی» دبیر مجمع تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز اضافه نمود این برنامه با همکاری بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی و مجمع یادواره شهدای دانشجویان دانشگاه شیراز انجام می شود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: این میزگرد در روز شنبه با حضور احمد رضا دستغیب، سید حسین ذوالانوار و جعفر قادری و روز یک شنبه با حضور علی احمدی، مریم اردبیلی، ضرغام صادقی، عباس مشفق و محسن مکارم شیرازی و روز دوشنبه با حضور سیروس پاک فطرت، کریم زارع، محمد علی شیخی و ابراهیم کرامت فر راس ساعت 19 در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می شود.

وی اضافه نمود: تشکل های دانشجویی یک جریان اجتماعی غیر معطوف به کانون های قدرت و ثروت است که کار اصلی آن هم گفتمان سازی و بلند کردن شاخص ها است و انتخابات فرصتی برای تبیین جایگاه نماینده و مجلس است.

وی در ادامه اظهار داشت: جنبش دانشجویی از این فرصت جهت سوال از کاندیداها و بررسی عملکرد کاندیداها و نمایندگان فعلی استفاده می کند و مهم ترین استراتژی تشکل های دانشجویی بالا بردن مشارکت مردمی در انتخابات می باشد و فردای انتخابات هم که مهم تر و حساس تر از دوران تبلیغات است باحضور در صحنه بر عملکرد نمایندگان نظارت و از انحراف آنان جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: مسئله مهم در انتخابات عینی کردن شاخص های حضرت امام و مقام معظم رهبری و تبیین جایگاه نماینده و مجلس برای مردم، رسانه ها و حتی خود نامزد های انتخاباتی از سوی دانشجویان است.    

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
f
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۰
0
مطالب این سایت عالی