کد خبر: ۲۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۰

برگ زرین دیگری بر کتاب نورانی انقلاب اسلامی افزوده شد

سرداردکتر غلام حسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس باصدور پیامی از حضور حماسی مردم استان فارس درانتخابات امروز قدردانی کرد

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر٬ متن پیام به شرح زیر است؛

بار دیگر دست تقدیر الهی دلهای عاشق ، مخلص و دلداده اسلام عزیز و ولایت مطلقه فقیه را در جبهه ای به وسعت سرزمین گهربار و گلگون ایران اسلامی به عرصه حضور و دفاع از اسلام آورد.

آفرین بر همت والای بزرگ مردان و شیرزنان ایرانی که آیه شریفه و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین را با حضور حماسی خود عملا تفسیر نمودند.

برگ زرین دیگری بر کتاب قطور و نورانی انقلاب اسلامی افزوده شد و دشمنان غدار با حضور مجاهدانه مردمان شریف و ولایتمدار سیلی سخت تری را بر چهره کریه خود احساس کردند.

مردمان دیار حضرت احمدبن موسی (ع) ، سلمان فارسی و حافظ و سعدی با حضور بی بدیل خود نشان دادند که در تبعیت از ولی امر خود و دفاع از سرحدات و کیان ایران اسلامی و اسلام عزیز همچون همه ی عرصه های قبلی پیش قراولی خود را حفظ نموده اند.

بر خود لازم می دانم که به نیابت از همه پاسداران سبزپوش و فدائی انقلاب و همه بسیجیان سلحشور و قاطبة ایثارگران استان پهناور فارس از حضور گرم و پرنشاط مردم عزیز استان فارس تقدیر و تشکر نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

نظرات بینندگان