کد خبر: ۲۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱

فرزندان امید داراب را دریابید

امام علی (ع) : ای مالک تو را به خدا سوگند می دهم که رسیدگی به معلولین در کار تو باشد

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین موسسه خیریه پیام امید داراب در سال 1378 با همکاری تعدادی از خیرین و با کمک های شهرداری و بهزیستی شهرستان و همچنین همت و تلاش اعضای انجمن خیریه ی ولی عصر(عج) در زمینی به مساحت چهار و نیم هکتار و با زیربنای 2600 متر در حال حاضر مشغول به خدمت رسانی می باشد، و هدف آن کمک به خانواده هایی که دارای فرزندانی با معلولیت شدید ذهنی و جسمی بوده و امکان نگهداری در منزل به دلیل مشکلات خاص معلولیت و عدم بضاعت مالی آنان مقدور نبوده است می باشد.

تعداد مددجویان این موسسه در فاز اول 32 نفرند که تعداد 24 مددجو در بخش شبانه روزی و 8 نفر در بخش آموزش نگهداری می شوند که در آینده نزدیک با افتتاح ساختمان جدید مرکز تعداد بیشتری از این عزیزان را می توان نگهداری کرد.

در حال حاضر 15 نفر زن و مرد در مرکز مشغول به کار می باشند که ازاین تعداد 10 نفر زن و مابقی مرد می باشند. کمک به موسسه به دو صورت انجام می گیرد : نقدی و غیر نقدی که یا حضوری به مرکز تحویل می شود یا به حساب  بانکی مرکز واریز می شود.

شرایط نا مساعد این کودکان و اهمیت توجه به آنها ما را بر آن داشت تا از یاران همیشگی مان ، همان دریا دلان سبز اندیش دعوت کرده تا با حضورشان دل کوچک این فرشتگان بی بال را شاد کرده و با لبخند مهربانشان برای لحظه ای چند غم را از قفس دل این تن های خسته و بی رمق پرواز داده و یک بغل مهر را حواله نگاههای سرد و پر دردشان کنیم .

دوستان و یاران همیشگی مان سلامتی به وسعت آبی بیکران دریا نثار شما دریادلان عزیز، بر شمایی که کمک های گاه و بی گاهتان ، بی هیچ مزد و پاداشی از سوی ما، تنها توشه ایست پر از تبسم و رضایت خداوند برای آخرتتان ،

دست یاریمان که به سویتان دراز است بفشارید:

  شماره حساب بانک ملت :   213777571

شماره حساب بانک رفاه : 113225

شماره حساب بانک ملی : 0107145027004

شماره حساب بانک تجارت : 93200

 

 

 

 

((نیازهای فعلی موسسه خیریه پیام امید داراب))

مصرفی:

برنج و ماکارونی

گوشت(قرمز،مرغ،...)

حبوبات

روغن خوراکی

پنیر و تخم مرغ

قند و چای

مواد شوینده(تاید،شامپو،صابون،مایع سفید کننده،...)

مایع،اسکاج وسیم ظرفشویی

دستکش آشپزخانه(ساق بلند و ساق کوتاه)

دستمال کاغذی،ماسک و دستکش یکبار مصرف

پلاستیک زباله و فریزر

پتو و ملحفه

طی نخی،لاستیکی و جارو دسته بلند

دمپایی مردانه و زنانه

  غیر مصرفی:

ویلچر

تخت

تشک فوم

تشک مواج

ترالی حمل غذا

کولر گازی

ماشینهای مخصوص شستشوی پتو


نظرات بینندگان