کد خبر: ۳۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

وقتی برق شیراز را برق می‌گیرد!

حالا باید منتظر ماند و دید که استاندار فارس که سابقه مدیریت ورزشی نیز در رزومه کاری ایشان مشاهده می‌شود٬ چه تصمیمی برای ادامه کار باشگاه مردمی برق شیراز خواهد گرفت.

شیرازه - سقوط برق شیراز و پیام مخابرات استان فارس به لیگ دسته دوم فوتبال ایران٬ باعث شد تا برخی از مسئولین واکنش‌های خاصی از خود به نمایش بگذارند. مهمترین و دردمندانه ترین واکنش از آن معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بود. سید محمدرضا هاشمی در استعفای خود نوشته است:‌«ناگهان چه زود دیر می شود.با سپاس از زحمات همه همکاران،سقوط مفتضحانه دو تیم برق و مخابرات به دسته دوم آن هم در حالی که برخی استانهای کوچکتر مانند هرمزگان و لرستان در حال صعود به لیگ برتر هستند به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده اما با وجودی که شاید در این ناکامی سهم زیادی نداشته ام ولی با پوزش از جامعه ورزش و هواداران فوتبال از سمت خود کناره گیری می کنم»

اگرچه عنان سمت او نشانگر این است که او کمتر دراین امر سقوط مقصر بوده است اما به حال شیوه او در بیان اعتراض٬ به نظر می‌رسد بیشتر باید تلنگری به دیگران مسئول و مقصر باشد!


مشفقیان مدیرعامل برق منطه‌ای استان فارس اما صلاح را بر آن دید تا بعد از این سقوط٬ سریعا توپ را در زمین دولت بیاندازد! او گفت: طبق قانون برنامه توسعه پنجم ، شرکت های دولتی از تیم داری و حمایت مالی تیم های ورزشی منع شده اند بر همین اساس سال گذشته از طریق مزایده درصدد واگذاری تیم برق شیراز برآمدیم که این هدف میسر نشد و در نتیجه تیم برق شیراز به دسته دوم سقوط کرد. مشفقیان ادامه داد:شرکت برق منطقه ای فارس در راستای حمایت از تیم مردمی برق شیراز و جلوگیری از فروپاشی آن امتیاز تیم های زیرمجموعه موسسه فرهنگی ورزشی برق شیراز را در اختیار استانداری قرار می دهد تا استاندار فارس برای بازگشت این باشگاه پر هوادار به جایگاه واقعی خود تصمیم گیری کند.


حالا باید منتظر ماند و دید که استاندار محترم فارس که سابقه مدیریت ورزشی نیز در رزومه کاری ایشان مشاهده می‌شود٬ چه تصمیمی برای ادامه کار باشگاه مردمی برق شیراز خواهد گرفت.


آیت اللهی رییس هیئت فوتبال فارس هم با وجود در اختیار داشتن سمت نیابت اول فدراسیون ، قصد دارد در انتخابات دوره بعد هیئت آن استان هم برای ریاست ثبت نام کند. به گزارش سایت گل٬ مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم گفته که به نظر من اتفاق خاصی نیافتاده است.رییس اداره ورزش و جوانان فارس هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.


به نظر می‌رسد تیم برق شیراز اگرچه از ضعف مالی باشگاه رنج می‌برد و این مساله در میان درخواست‌های مختلف مسئولین آن از استانداری فارس مشهود بود اما ضعف مدیریتی نیز مساله‌ای است که نمی‌توان براحتی از کنار آن گذشت.

نظرات بینندگان