کد خبر: ۳۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

باز هم که برای «سیا» سینه خیز رفتی!

سخنگوی گروهک 5-4 نفره شورای هماهنگی سبز بر سر جزایر سه گانه غیرتی شد اما به جای تخطئه زبان درازی امارات، به جمهوری اسلامی حمله کرد.

امیرارجمند در گفت وگو با وبلاگ خود (کلمه) گفت: این جزایر جزو لاینفک سرزمین ایران است. هرگونه تردید در این خصوص از جانب هر کشور و قدرتی نیز تهدید بر علیه تمامیت ارضی و حاکمیت ملی مردم ایران تلقی می شود. دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور یکی از اصول بنیادین و خدشه ناپذیر جنبش سبز به شمار می آید. اما متاسفانه شاهد هستیم که مقامات حکومتی توانایی دفاع مناسب از منافع ملی ایران در عرصه بین المللی را ندارند. بخشی از این ناکارآمدی ناشی از سیاست های ماجراجویانه آنها است که موجب می شود کشور در عرصه بین المللی در تنگناهای بی جهت و ناموجه و قابل اجتناب قرار گیرد و امکان دفاع از منافع حقیقی کشور دشوار شود. بخش دیگری متاسفانه مربوط می شود به ترجیح منافع باندی و جناحی به منافع ملی کشور از طرف جریانات سیاسی اقتدارگرای رقیب، آنهایی که از قربانی کردن منافع ملی برای تامین منافع باندی خود ابایی ندارند.

امیرارجمند پس از شکست سازمان دهندگان خارجی فتنه سبز در پروژه تحریم انتخابات مجلس، از انظار مخفی شد. وی با کمک کنسولگری آمریکا و به واسطه کمک برخی گروهک های تروریستی از کشور خارج شده و به فرانسه گریخته است.

در این که نوچه های آمریکا در امارات هیچ غلطی علیه حاکمیت ارضی ایران نمی توانند بکنند هیچ تردیدی وجود ندارد اما باید توجه داشت که حاکمان امارات در نوچگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس، دقیقا نقشی مشابه اپوزیسیون بی کفایت خارج نشین ایفا می کنند همچنان که مراکزی نظیر دوبی که ایستگاه سازمان سیا نیز در آن قرار دارد، طی چند سال گذشته و به ویژه در فتنه سبز تبدیل به بارانداز آمد و شد عناصر آشوبگر شده بود. به همین دلیل درست این است که بگوییم گروهکی نظیر شورای هماهنگی سبز- و گروهک های مشابه در خارج و رسانه های همسو در داخل- با تظاهر به غیرتی شدن برای جزایر سه گانه و «القای بحران» در این زمینه، دقیقا نقش مکمل عروسک های اماراتی را بازی می کنند. هدف از جنجال اخیر توسط طرف اماراتی و سپس اظهار نگرانی اپوزیسیون این بود که پارسنگی در کفه مذاکرات تهی آمریکا در مذاکرات هسته ای گذاشته شود و اذهان عمومی از ناکامی غرب در این مذاکرات منحرف شود.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان