کد خبر: ۳۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

اجرایی شدن بیش‌از 70درصد مصوبات دولت درفارس

استان فارس نیز همانند سایر استان های كشور، همزمان با یكصدمین سفر استانی هیات دولت به استان خراسان رضوی، در نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی حضوری فعال یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: بیش از 70 درصد از مجموع مصوبات سفرهای استانی هیات دولت به فارس اجرایی شده است. مهندس عبدالحسین نافیان درنمایشگاه دستاوردهای یكصدمین سفراستانی هیات دولت در مشهد مقدس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حدود 30 درصد باقی مانده این مصوبات نیز مراحل مختلف اجرایی را طی می كنند كه امیدواریم تا پایان كاردولت دهم، شاهد اجرای كامل این مصوبات باشیم.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، وی سفرهای استانی هیات دولت را موجد تحول بنیادی دركشور دانست و اظهار داشت: برای ایجاد بخشی از تحولات ایجاد شده ناشی از اجرای مصوبات دولت در فارس باید سال ها وقت صرف می شد لیكن با همت دولت دهم این مهم اجرایی شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس شمار مصوبات سفرهای استانی هیات دولت به فارس را 850 مصوبه دانست و گفت: حدود 10 هزار طرح و پروژه در قالب این مصوبات به تصویب هیات دولت رسید.
او اظهار داشت: سفرهای استانی هیات دولت كه با مدیریت راهبردی شخص رییس جمهوری انجام می شود زمینه ساز ایجاد و بسط عدالت در جامعه شده است.
وی گفت: با انجام سفرهای استانی، دیگرشاهد تصمیم گیری درمركز بدون آشنایی كامل با مشكلات شهرستان ها و روستاها نیستیم.
او اضافه كرد: استان فارس نیز همانند سایر استان های كشور، همزمان با یكصدمین سفر استانی هیات دولت به استان خراسان رضوی، در نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی حضوری فعال یافته است.
نافیان افزود: علاوه بر این، همچون سایر استان ها، نمایشگاهی نیز درمحل بوستان آزادی در شیراز برپا كرده ایم و 70 دستگاه اجرایی، مصوبات سفرهای دولت به همراه اقدامات انجام شده درطول دولت های نهم و دهم را به نمایش گذاشته اند.

نظرات بینندگان