کد خبر: ۳۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱

حرمت پاسداران در جامعه حفظ شود

ر ئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همکاران در بیان مطالب خود با توجه به شرایط کشور و ارزش نهاد سپاه، طوری عمل کنند که حرمت پاسداران عزیز در جامعه حفظ شود.

به گزارش شیرازه به نقل از واحد مرکزی خبر،علی لاریجانی در ادامه سخنانش در اغاز جلسه علنی امروز مجلس افزود: توصیه ای به همکاران عزیز دارم که در بیان مطالب خود با توجه به شرایط کشور و ارزش نهاد سپاه که بر خون های مجاهدان فی سبیل الله بنا شده است، طوری عمل کنند که حرمت پاسداران عزیز در جامعه حفظ شود.
وی گفت: همچنین شان و احترام مسئولان در قوای سه گانه که خدمت می کنند مخصوصا در موقعیت فعلی کشور و ضرورت حفظ وحدت، ادبیات مطالب اگر انتقادی است با متانت ادا شود تا تاثیر ان انگونه که در روش امر به معروف و نهی از منکر توصیه شده به اندازه باشد، مخصوصا با توجه به شرایط کشور و مذاکرات هسته ای همه سخن ها و همه تحرکات باید ایجاد همبستگی بیشتر داخلی باشد.
لاریجانی افزود: این روزها دور دیگر مذاکرات هسته ای در بغداد انجام می گیرد، ملت ایران هر چند نسبت به برخوردهای دوگانه برخی کشورهای زورگو در مورد مسئله هسته ای دچار بی اعتمادی و ابهام جدی است اما از انجا که مشی جمهوری اسلامی همیشه حل و فصل مسائل در مذاکرات عادلانه و واقعی است، این مذاکرات را ادامه می دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اما باید 5+1 متوجه باشد ملت ایران انتظار دارد انان رفتار گذشته خود را اصلاح کنند و دست از بازیگری های موزیانه بردارند.
لاریجانی افزود: نمی شود در مذاکرات لبخند زد و در پشت صحنه دنبال اقدامات ایضایی بود. ملت ایران از مذاکراتی واقعی و منصفانه استقبال می کند، البته بر حقوق خود مصر است.
وی گفت:رویکرد اصلاحی پنج بعلاوه یک می تواند منافع جدی برای امنیت و ارامش منطقه ای و در صحنه بین الملل داشته باشد که امید است بر این نکته توجه داشته باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا آنها حضور ذهن دارند که مسیر تحولات منطقه حکایت از روشن بینی اسلامی دارد. در مصر، تونس، لیبی، بحرین و یمن و زمان بازی های تاکتیکی مفلوکانه سیاسی به پایان رسیده است.

نظرات بینندگان