کد خبر: ۳۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱

تلاش گسترده منافقین برای خروج از فهرست گروه های تروریستی

گروهك تروريستي منافقين تلاش وسيعي را آغاز كرده است تا از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا حذف شود.

گروهك منافقين كه در روزهاي نخست پيروزي انقلاب تلاش داشت ژست مخالف با امپرياليسم آمريكا را بگيرد اين روزها به گزارش گاردين تلاش دارد براي خروج نام خود از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا با نمايندگان سنا لابي كند و براي اين منظور خود را به در و ديوار مي زند! راديو فردا به نقل از گاردين ضمن اشاره به اسامي حاميان گروهك تروريستي منافقين در دولت آمريكا از لابي گري در مورد گروهك منافقين با عنوان يكي از مؤثرترين لابي گري ها در تاريخ دو مجلس آمريكا نام برد.
سال گذشته نيز روزنامه فايننشال تايمز در گزارشي افشا كرده بود كه سازمان مجاهدين خلق (منافقين) رشوه كلان به برخي مقامات آمريكايي داده است تا نام اين گروهك را از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا خارج كند.
گاردين از چند رئيس سابق سازمان هاي سيا و اف بي آي و مقامات امنيتي سابق آمريكا و همين طور چندين ژنرال ارتش اين كشور به عنوان حاميان اين طرح منافقين پرده برداشت. حمايت مقامات آمريكايي از لابي منافقين در كنگره آمريكا در حالي است كه اين گروهك بين دهه هاي 70 و 80 ميلادي صدها عمليات تروريستي انجام داده كه موجب به شهادت رسيدن بسياري از مردم بيگناه كشورمان شده است.
روزنامه گاردين در گزارش خود به منابع مالي منافقين نيز اشاره اي كرده است. برخي از مقامات آمريكايي معتقد هستند پولي كه لابي منافقين خرج مي كند از منابعي چون عربستان سعودي و اسرائيل دريافت شده است.
مقامات آمريكايي كه گاردين به اسامي آنها اشاره اي نكرده است مي گويند اسرائيل براي ترور دانشمندان هسته اي ايران از منافقين استفاده كرده و در ازاي اين خدمت به آنها پول داده است.
از سوي ديگر و با جود تلاش گروهك نفاق براي خروج از ليست گروه هاي تروريستي كميته دفاع از قربانيان گروهك تروريستي منافقين در عراق اعلام كرد كه اين كميته به زودي تعدادي از جنايتكاران اين گروهك را از طريق دادگاههاي بين المللي تحت تعقيب قرار خواهد داد. نافع العيسي همچنين يادآور شد: در صورتي كه اعضاي گروهك منافقين كشور عراق را ترك كنند از طريق دادگاههاي بين المللي آنها را تحت تعقيب قرار خواهيم داد، چرا كه هرگز نمي توان از حقوق ملت و نقض حقوقي كه از سوي اعضاي گروهك تروريستي منافقين در قبال آنها انجام شده چشم پوشي كرد.
خاطرنشان مي شود؛ نزديكي گروهك تروريستي منافقين با آمريكا در حالي است كه چندي پيش نيز سيمور هرش روزنامه نگار كهنه كار آمريكايي فاش كرد كه تروريست ها در خاك آمريكا آموزش مي ديده اند.
اكنون آنچه كه منابع غربي نيز بدان اعتراف دارند اين است كه منافقين از رژيم صهيونيستي پول مي گيرند تا دانشمندان هسته اي ايران را ترور نمايند و از سوي ديگر به مقامات آمريكايي رشوه مي دهند تا از ليست گروه هاي تروريستي خارج شوند! طرفه آنكه در اين ميان آمريكايي ها كه به آموزش هاي تروريستي مشغول بوده اند ژست حقوق بشري نيز مي گيرند!

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان