کد خبر: ۳۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱

فرآيند هوشمندسازي مدارس فارس بايد با جديت پيگيري شود

معاون سياسي امنيتي استانداري فارس گفت: فرآيند هوشمندسازي مدارس فارس بايد با جديت و سرعت بيشتري پيگيري شود.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، دكتر كمال فيروزآبادي در همايش مديران كل و روساي دستگاه هاي اجرايي استان كه با موضوع هوشمندسازي مدارس در تالار فرهنگيان شيراز برگزار شد، خواستار مشاركت همه دستگاه هاي اجرايي استان براي اجراي بهتر اين طرح شد.
معاون سياسي امنيتي استانداري فارس با قدرداني از مديران آموزش و پرورش فارس به دليل پيگيري براي اجراي دستور هيأت دولت در زمينه هوشمندسازي مدارس، اظهارداشت: تصميم هيات دولت در زمينه هوشمندسازي مدارس، پس از طي شدن فرآيندي است كه شامل شناخت موضوع، بررسي ديدگاه هاي آموزشي مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، نگاه به اسناد بالادستي از جمله سند چشم انداز كشور در سال 1404 و ديگر سندهاي آموزشي است كه در نهايت تبديل به يك تصميم، در سيستم اداري شده است.
دكتر فيروزآبادي با اشاره به اين كه هوشمندسازي كلاس هاي درس، ضرورتي جدي براي تامين آينده فرزندان و دانش آموزان اين استان است، افزود: دستگاه هاي اجرايي استان بايد با استفاده از همه ظرفيت هاي قانوني، تلاش كنند مدارس استان به جديدترين و بهترين امكاناتي كه در زمينه آموزش هوشمند وجود دارد، مجهز شوند.
وي حوزه آموزش و پرورش را مقوله اي بسيار حياتي و تعيين كننده دانست و تاكيد كرد: تامين شرايط مناسب براي آموزش بهينه دانش آموزان، بايد دغدغه همه مديران و برنامه ريزان استان باشد؛ زيرا سرمايه گذاري در زمينه آموزش و پرورش موجب تضمين رشد و شكوفايي كشور در آينده خواهد شد.
رئيس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به ظرفيت ها و زيرساخت هاي مناسب استان فارس در زمينه فنآوري اطلاعات، بيان كرد: در مرحله اول انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شهرستان فسا در استان فارس يكي از 14 شهرستان در كل كشور بود كه انتخابات در آن به صورت مكانيزه برگزار شد و در دور دوم انتخابات نيز شهرستان شيراز تنها كلان شهري بود كه انتخابات را به صورت كاملاً مكانيزه برگزار كرد.
دكتر فيروزآبادي با تاكيد بر برگزاري بسيار مطلوب انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان، ادامه داد: انتخاب استان فارس به عنوان پايلوت در برگزاري انتخابات مكانيزه، ناشي از شناخت مسئولين و برنامه ريزان كشور در مورد توانائي هاي فارس در زمينه فنآوري اطلاعات است.
در اين جلسه محمدحسين روزيطلب مديركل آموزش و پرورش استان فارس، فرآيند تعليم و تربيت را بزرگ تر از حوزه مسئوليت اين اداره كل برشمرد و تاكيد كرد: همه دستگاه هاي اجرايي استان بايد در راستاي تامين بهترين شرايط آموزشي براي فرزندان اين استان، همكاري لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/20

برچسب ها: هوشمندسازی ، مدارس ، فارس
نظرات بینندگان