کد خبر: ۳۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱

اصلاح طلبان ما را هل دادند خودشان عقب نشستند!

يك همكار فراري نشريات زنجيره اي با مرور رفتار پرتناقض كساني چون خاتمي و موسوي خوئيني ها طي سال هاي اخير تصريح كرد آنها افراد قابل اعتمادي نيستند.

اميد معماريان بي آن كه درباره فهرست طولاني كاسبكاري هايش در خارج كشور بپردازد، در روز آن لاين نوشته است: خاتمي و موسوي خوئيني ها موقعيت بسيار دشواري براي خوراندن ايده بازگشت به انتخابات به هواداران خود خواهند داشت چرا كه هنوز موسوي و همسرش و كروبي دو سال است در حبس خانگي هستند اما آقاي خوئيني ها و خاتمي كمترين اظهارنظر و اقدامي درباره آنها نكرده اند. آنها حتي پيگير وضعيت بازداشت شدگان نيز نبوده اند و گاه گله هايي از سر عجز و ناتواني كرده يا به سكوت و تعابير كنايه آميز گذرانده اند و جز اين چيزي به خاطر نمي آيد. سؤال اين است كه آنها چرا به اتفاقات دو سال اخير چشم بسته و عافيت پيشه كردند؟ چه مي شد اگر خواستار آزادي موسوي و كروبي مي شدند. بله برادر خاتمي چون داماد خانواده بنيانگذار جمهوري اسلامي است به جاي كنج زندان، از آزادي بهره مند است. چه تضميني وجود دارد كه خاتمي و موسوي خوئيني ها طعمه هوس انگيز جريان حاكم نشوند؟
وي اذعان كرد خاتمي طي سال هاي اخير و از جمله در چند انتخابات مجلس شاهد كاهش شديد سرمايه سياسي خود بوده است و قابل اعتماد نيست.
روز آن لاين همچنين كاريكاتوري از شركت اصلاح طلبان در انتخابات منتشر كرده و در كنار تصاوير موسوي و كروبي نيز نوشته است: در توبه هم واسه اين دو تا بازه!
اين پايگاه اينترنتي در همين حال از قول مليحه محمدي عضو متواري گروهك فدائيان خلق نوشت: هواداران سلطنت يا كمونيست ها و مجاهدين خلق [سازمان تروريستي منافقين] نيروهاي واقعي براي مبارزه با رژيم نيستند و بايد از نيروي واقعا موجود در فضاي سياسي ايران ارزيابي داشته باشيم و توقعات و انتظارات را با آنها طرح و تقسيم كنيم. ثقل اين نيرو در ايران است و نمايندگانش در خارج نيز آنها را نمايندگي مي كنند. حركت اخير خاتمي در راي دادن براي اين بود كه نمي خواهد بيرون از نظام ارزيابي شود و من آن را مي فهمم و از آن بيشتر، اين كار را در خدمت كاستن از دشواري هاي پيش روي جنبش دموكراسي خواهي مي بينم. من او را قادر به همه امور نمي بينم اما ترديدي نيست كه بسياري از مخالفان به حركتي كه او آغاز كرده، خواهند پيوست.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان