کد خبر: ۳۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

بازخوانی سخنان آیت‌الله ایمانی در خصوص گرانی

امروز مطالبه مردم ما از مسئولین استان و کشور آنچه رهبر درباره تولید و حمایت از کار و سرمایه بیان کردند باید اجرا شود. بگو مگو چه فایده ای دارد. مسئله اصلی تولید ملی ، اقتصاد ، اشتغال و بالا بردن سطح تولید است که این تورم شکسته بشود و گرانی مهار شود

شیرازه - این روزها که روند دوباره گرانی‌ها به مردم فشار می‌آورد،‌ بازخوانی سخنان آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز می‌تواند برای یادآوردی برخی کم‌کاری‌ها از سوی مسئولین و برخی کارشکنی‌ها از سوی مخالفین خارجی و داخلی مثمرثمر باشد.


نکته دیگر تولید ملی که هر هفته بخشی از خطبه ها را به آن اختصای می دادیم دهه چهارم به دهه پیشرفت و عدالت نام گذاری شد. ابتدای سال اول رهبر معظم اصلاح الگوی مصرف ، در دومین سال همت مضاعف و کار مضاعف ، در سومین سال جهاد اقتصادی و امسال که سال چهارم است تولید ملی چرا؟ رهبر معظم به این باور و نتیجه رسیده که استکبار می خواهد از اقتصاد نظام ما را بشکند اگر از این بابت نبود تحریم ها معنا ندارند. چرا می خواهند اقتصاد نظام را بشکنند و بگویند نمی توانند زندگی مردم را در زمینه های مختلف تامین نمایند. رهبر معظم سال گذشته فرمودند : سیاست استکباری و نظام سلطه زمین زدن ایران از راه اقتصادی است. آیا ما باید اجازه بدهیم در برابر دشمن تسلیم شویم ؟ آیا جهاد اقتصادی درباره آن چه کردیم؟ مسئولین چه جهادی کردند؟ امروز مطالبه مردم ما از مسئولین استان و کشور آنچه رهبر درباره تولید و حمایت از کار و سرمایه بیان کردند باید اجرا شود. بگو مگو چه فایده ای دارد. مسئله اصلی تولید ملی ، اقتصاد ، اشتغال و بالا بردن سطح تولید است که این تورم شکسته بشود و گرانی مهار شود. شاهد گرانی و تورم و تعطیلی بعضی کارخانه ها در کشور هستیم. امیدوارم مسئولین عزیز ما که برای اسلام و مردم خون دل خورده اند که دشمن با تمام وجود برای شکستن اقتصاد به میدان آمده و اگر برنامه کافی نداشته باشیم شکست می خوریم.

جمعه 22  اردیبهشت 1391

نظرات بینندگان