کد خبر: ۳۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱

صادق عابدین؛در دولت احمدی نژاد،هر سه روز یک روستا گازدار شده

استاندار فارس گفت:با تلاش گسترده مدیران خدمت‌گذار، در این دولت به طور متوسط هر سه روز یک روستا گازدار شده و روزانه 170 میلیون تومان برای این امر هزینه صورت گرفته است به گونه‌ای که امروز به اکثر روستاهای استان فارس گازرسانی شده یا در حال گازرسانی هستیم.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جمع خانواده‌های معظم شهدای شهرستان سپیدان، با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا آستانه تحمل مردم را پایین آورده و با اعمال سخت‌ترین تحریم‌های ممکن، رابطه مردم را با مسئولان مخدوش کنند، اظهار داشت: هدف دنیای استکبار، تضعیف حضور مردم در انتخابات آینده و ضربه به نظام اسلامی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که در این جنگ تمام عیار اقتصادی، ملت ایران بار دیگر نشان می‌دهد که دشمنان در توهم به سر می‌برند، افزود: وظیفه داریم با دشمن شناسی و کسب بصیرت، مسیر راستین انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

وی با بیان این که خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، موجب بیداری ملت‌های مسلمان منطقه شده است، گفت: دشمنان وقوع بیداری اسلامی در منطقه را به تبعیت از ایران اسلامی می‌دانند و به همین دلیل با توطئه‌های گوناگون سعی دارند از ملت بزرگ ایران انتقام گرفته و به این کانون بیداری اسلامی ضربه وارد کنند.

استاندار فارس به نقش اساسی رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از بحران‌های سخت مانند دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: امام راحل (ره) جنگ را نعمت معرفی کرد و امروز ملت ایران پی برده که تمام عزت و سربلندی ما در دنیا که موجب شده است دشمنان جسارت تجاوز به نظام اسلامی را نداشته باشند از برکت مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های آنها است.

صادق عابدین با تاکید بر این که دنیای استکبار نه از ایران هسته‌ای بلکه از ایران اسلامی هراس دارد، افزود: در اثر تحریم‌های دشمنان، امروز جمهوری اسلامی تبدیل به قدرت اول علمی و فناوری در سطح منطقه شده و ملت ایران آموخته است که مقاومت در مقابل فشارها، نزول برکات الهی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به این که تحریم‌های دشمنان در شرایطی تشدید شده است که دولت خدمتگذار احمدی نژاد در حال جراحی بزرگ اقتصادی است، گفت: طرح تحول اقتصادی برکات فراوانی برای کشور به دنبال داشته و موجب گسترش عدالت در سطح جامعه اسلامی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که قبل از دولت نهم، حدود 40 روستا در استان فارس گازدار بوده است، ابراز داشت: با تلاش گسترده مدیران خدمت‌گذار، در این دولت به طور متوسط هر سه روز یک روستا گازدار شده و روزانه 170 میلیون تومان برای این امر هزینه صورت گرفته است به گونه‌ای که امروز به اکثر روستاهای استان فارس گازرسانی شده یا در حال گازرسانی هستیم.

استاندار فارس با تاکید بر این که تلاش دولت‌های نهم و دهم توجه بیشتر به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است، افزود: اعتقاد دولت این است که اگر منابعی وجود دارد باید به صورت متوازن بین تمام افراد جامعه توزیع شود و از اختصاص ثروت‌ها و فرصت‌ها به افراد و جریان‌های خاص جلوگیری شود.

نظرات بینندگان