کد خبر: ۳۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱

گروهک منافقین از هم فروپاشیده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:با پیشینه جنایتکارانه‌‌ای که گروهک منافقین در عراق از خود بر جای گذاشتند، این گروهک تروریستی از هم فروپاشیده و دیگر جایی در خاک همسایه ایران ندارند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،سید‌احمدرضا دستغیب اظهار داشت: با توجه به اینکه گروهک تروریستی منافقین از درون متلاشی شده و در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران موجودیتی ندارد بنابراین اولویت سیاست خارجی مقامات ایران در مناسبات و روابط مسالمت‌آمیز با عراق محسوب نمی‌شوند.

وی با یادآوری مرحله آخر انتقال اعضای گروهک تروریستی منافقین از پادگان اشرف به اردوگاه لیبرتی، تصریح کرد: براساس توافق دولت بغداد با سازمان ملل متحد، مقامات عراق مصمم هستند تا هرچه سریع‌تر اقدام به اخراج منافقین کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از عملکرد مقامات عراق و به ویژه نخست وزیر عراق در زمینه اخراج منافقین از این کشور ابراز رضایت کرد و افزود: با پیشینه جنایتکارانه‌‌ای که گروهک منافقین در عراق از خود بر جای گذاشتند، این گروهک تروریستی از هم فروپاشیده و دیگر جایی در خاک همسایه ایران ندارند.

وی اضافه کرد: پس از سقوط صدام و روی کار آمدن حکومت مردمی نوری مالکی،‌ بساط منافقین برچیده و آثار فروپاشی در این گروهک تروریستی نمایان شده است.

دستغیب با یادآوری دوستی و همزیستی مسالمت‌آمیز تهران و بغداد، گفت: ‌گروهک از هم فرو پاشیده منافقین نمی‌تواند در روابط دوستانه ایران و عراق تاثیری ایجاد کند.

نظرات بینندگان