کد خبر: ۳۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز برگزار گردید

جلسه کمیته پیگیری جذب تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز با حضور مهندس سید عباس حسینی فرماندار شهرستان نی ریز  و جمعی از روسای ادارات و بانک ها، تشکیل شد.

به گزارش شیرازه به نقل از استانداری فارس جلسه کمیته پیگیری جذب تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز با حضور مهندس سید عباس حسینی فرماندار شهرستان نی ریز  و جمعی از روسای ادارات و بانک ها، تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، در این جلسه مهندس حسینی فرماندار طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به تحریم های اقتصادی غرب و نیازهای روز افزون جامعه مسئولان و نهادهای اجرایی و حمایتی باید برای پیگیری سیاست خود کفایی در تولید محصولات اساسی تلاش بیشتری نمایند.

فرماندار نی ریز با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل خوب شهرستان نی ریز گفت: در توسعه کشاورزی نباید فقط به یک بخش توجه شود بلکه باید به بخش های مختلف که دارای ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری است توجه شود.

وی اولویت بندی و تعیین زمان را از مهمترین نکات برای آغاز و پایان طرح ها دانست وخاطر نشان  کرد :طرح های توسعه کشاورزی باید با تولید واشتغال همراه باشد.

حسینی در ادامه توسعه بخش های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی را تحقق عملی شعار تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ایرانی خواند و گفت : طرح توسعه کشاورزی به تولید ملی می انجامد و اقتصاد کشاورزی شهرستان را شکوفا خواهد کرد.

فرماندار ني ريز میزان تسهیلات بخش کشاورزی شهرستان نی ریز را مبلغ 100949میلیارد ریال دانست و گفت: این مبلغ به تعداد 111 طرح تصویبی در بخش های صنعتی، مکانیزاسیون، احداث گلخانه، صنایع کشاورزی و دامداری اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد : با راه اندازی این موارد زمینه اشتغال برای238 نفر در بخش های مختلف کشاورزی ایجاد می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: تاکنون 760 پرونده متقاضی تسهیلات از طریق سایت ثبت نام کرده اند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان